Uhm is het niet handiger om ze volgende week mee te nemen naar de kampeermeet?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
De Telegraaf kwam met het volgende bericht:
Veiligheidsrisico aan Albert Heijn Hamsters
Albert Heijn waarschuwt voor een veiligheidsrisico aan de Hup Holland Hamsters.
Het gaat om alle hamsters die sinds 2 juni in de winkels van Albert Heijn zijn weggegeven. Het stickertje op de achterkant van de hamsters kan makkelijk los raken, waardoor kinderen jonger dan 3 jaar erin kunnen stikken, aldus de supermarktketen in een verklaring. Albert Heijn roept op het stickertje te verwijderen, alvorens kinderen onder de 3 jaar ermee te laten spelen.
Op de verpakking van de hamsters staat dat ze geschikt zijn voor kinderen vanaf 1 jaar. Maar omdat de speeltjes een `los element´ bevatten, in dit geval het stickertje op de achterkant, is het volgens Albert Heijn verstandiger het speelgoed door kinderen vanaf 3 jaar te laten gebruiken, aldus Ahold tegen De Telegraaf. Albert Heijn benadrukt dat er tot nu toe geen enkele klacht is binnengekomen over de stickertjes, en dat geen enkel kind in gevaar is gekomen.
Aan het eind van de middag zijn bij alle kassa´s waarschuwingen opgehangen. Het uitdelen van de hamsters gaat wel door.
Voor meer informatie kunnen klanten zich wenden tot de servicebalie of de klantenservice, laat Albert Heijn weten.
@Kitten zou wij ook 1 bon mogen voor de Walibi?
Neem aan dat het Walibi Nederland is toch?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
JJV schreef:Nog iemand die voor die tijd mij kan zien en de mijne mee kan meenemen?
...of is 12 jul ook nog oo tijd?
.. mn favo broodje is in de aanbieding. . Dus de twee wilhelmusjes die ik al heb krijgen misschien gezelschap.
mn nest hamsters bestaat uit zeven op t moment. ...
JJV schreef:Nog iemand die voor die tijd mij kan zien en de mijne mee kan meenemen?
...of is 12 jul ook nog oo tijd?
.. mn favo broodje is in de aanbieding. . Dus de twee wilhelmusjes die ik al heb krijgen misschien gezelschap.
mn nest hamsters bestaat uit zeven op t moment. ...
Leuk, leuk, leuk!
Wat is er 12 juli te doen eigenlijk?
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3