Kleding

Gesloten
Boefje

Kleding

Bericht door Boefje »

Ik ben mijn kledingkast aan het uitkammen. Er hangt te veel in. Dus hierbij te koop:

1. Kleurig zomerjurkje van didi, met binnenvoering, maat 3 (equivalent van large?) 10 euro
2. Mouwloze jumpsuit van stevig, elastisch katoen, hartjespatroon. Ik pas hem, mijn maat is maat 42. 15 euro
3. Luchtig, paars shirtje van Mexx, maat L. 5 euro.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Boefje

Re: Kleding

Bericht door Boefje »

4. Zwarte broek met veel zakken, d-ringen en banden. Maat M staat op het label, maar L red het ook makkelijk. 10 euro
5. Lichtgroen "corset". Ik zet het expres tussen aanhalingstekens want voor insnoeren is dit kledingstuk niet geschikt. Maat 42. 15 euro.
image.jpg
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bregje}t{

Re: Kleding

Bericht door Bregje}t{ »

ik heb wel interesse in die jumpsuit. Twijfel alleen of ie in de lengte past, mijn bovenlijf is nogal lang in verhouding. Zeker bij strappless is het wel handig dat ie niet afzakt.

Zien wij elkaar binnenkort ergens dat ik kan passen?
Boefje

Re: Kleding

Bericht door Boefje »

Goeie vraag. We gaan 4 oktober naar de Heerschappij. Ben je anders een keer in de buurt van Schiphol?
Bregje}t{

Re: Kleding

Bericht door Bregje}t{ »

Heerschappij gaan wij iig ook heen, dus denk dat dat het hanidgst is,
volgens mij gaan we 28 september bij tommie zn ouders eten, dan komen we theoretisch langs schiphol, maar weet niet of hij dan eerst moet werken en of we dus tijd hebben
Emmy

Re: Kleding

Bericht door Emmy »

Is de zwarte broek met lange pijpen of 3/4???
Ik heb evt. wel interesse in de broek en het paarse mouwloze shirtje.
Geen idee alleen hoe wij iets zouden kunnen afspreken. Ik woon in Voorburg.....
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Kleding

Bericht door Ravelijne »

Niks voor mij bij helaas, maar ik wou even zeggen dat je wel onwijs leuke kleren hebt! :)
Boefje

Re: Kleding

Bericht door Boefje »

@Emmy

De broek is met lange pijpen. En ze zijn voor mij iets te lang. Ik ben 1,69 m lang en draag spijkerbroeken lengte 30, dus denk dat deze broek dan lengte 32 heeft.
Vanuit Voorburg zou je dan een stukje de A4 af moeten. Het zou ongeveer een half uur rijden zijn. Is dat te doen? Of moeten we iets anders verzinnen?
Boefje

Re: Kleding

Bericht door Boefje »

@Bregje
We wonen op een kwartier van Schiphol. Als het jullie uitkomt de omweg te maken, laat het dan maar weten, want dan denk ik dat het de 28e wel gaat lukken. Anders wordt het vanzelf de Heerschappij.
Emmy

Re: Kleding

Bericht door Emmy »

Dan vrees ik dat de pijpen voor mij ook helaas te lang zijn. Ik ben zelf net zo groot als jij......
Zal nog even reactie geven op je PB.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kleding

Bericht door tessie »

Ik vind die broek super leuk, maar daar ga ik helaas nog niet in passen :(
Boefje

Re: Kleding

Bericht door Boefje »

Mouwloze, paarse shirtje is verkocht :)
Emmy

Re: Kleding

Bericht door Emmy »

tessie schreef:Ik vind die broek super leuk, maar daar ga ik helaas nog niet in passen :(
Ik heb nu ongeveer een flinke maat 42 (met een taille van zeker 95 cm), maar mij was ie in de taille toch nog ietsjes te groot.... heb 'm vandaag gepast.
Weet niet goed welke maat je hebt tessie, maar wellicht past ie toch. Ik vind de broek echt geen M hoor.
Boefje schreef:Mouwloze, paarse shirtje is verkocht :)
Yep, ben er erg blij mee!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kleding

Bericht door tessie »

Ik had al per pb afgesproken met boefje dat ik hem op de heerschappij kan passen :D
Emmy

Re: Kleding

Bericht door Emmy »

tessie schreef:Ik had al per pb afgesproken met boefje dat ik hem op de heerschappij kan passen :D
:thumbsup:
Gesloten