Rood corset (verkocht)

Gesloten
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Rood corset (verkocht)

Bericht door Peter^ »

Slechts 2x binnenshuis gedragen: rood stoffen corset (Laced-up). Maat: 51 cm/20 inch.
Nieuwprijs was € 70,-.
IMG_0148.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
NiteFly

Re: Rood corset

Bericht door NiteFly »

Zoiets móet echt van leer zijn, dit is denk ik best n mooie,
maar in leer.....iets anders, zoiets moet eigenlijk gedragen afgebeeld/gefotograffeerd worden, geeft veel meer info/beeld/idee, én verkoopt veel makkelijker...

NiteFly
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Rood corset

Bericht door juffie »

Waarom moet een corset per se van leer zijn?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Rood corset

Bericht door eireann »

Ik vind leren corsetten niet mooi hoor :)
**Self Rescuing Princess**
NiteFly

Re: Rood corset

Bericht door NiteFly »

Materiaal is een kwestie v voorkeur, smaak...
En bovendien, nix mòet, of jij moet t al zeggen...
maar blote armen, schouders, borsten...., die mogen v mij in dit geval bedekt zijn,
prachtig ingesnoerde torso van een vrouw, huid die overgaat in huid, dun zacht leer waar tepels zich
sterk aftekenen, de geur v vrouw, lichte transpiratie, samen met de geur van....
en dan niet zo'n kermis-ding vol haken en ogen, maar iets verfijnds, tuurlijk is satijn ook mooi,
maaaaar....dàt bedoel eigenlijk

NiteFly
NiteFly

Re: Rood corset

Bericht door NiteFly »

En naast persoonlijke voorkeur, of misschien beter; aangeboren voorkeur,
leer rekt waar t moet, en blijft waar t mag. Zo zal het na verloop v tijd perfect de vorm volgen van de draagster, en een materiaal dat ademt is in deze toepassing waar het materiaal zo strak op het lichaam wordt gedragen, natuurlijk een pré.
Ik snap eigenlijk niet dat ze vaak met badstof (katoen) worden gevoerd...dat houdt vocht juist vast, Zoals rijlaarijlaarzen gevoerd zijn met leer, zou dat bij een corset ook t beste zijn
Ben ze nog niet van tegengekomen, vreemd.

NiteFly
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Rood corset

Bericht door kitten »

Ik vind leer erg mooi. Maar het is zo duur, dat het niet leuk meer is. Ik heb twee leren corsetten en bij beiden is de busk aan het wijken. Daardoor draag ik ze niet meer. En dan vind ik ze wel heel duur. :( Mijn stoffen corsetten (de serieuze) gaan ook naar mijn lichaam staan. Een gedragen corset zou ik daarom niet snel kopen. Tenzij ze echt maar heel kort zijn gedragen, om te passen of zo.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Rood corset

Bericht door Ravelijne »

Nou, dit korset is maar 2x binnenshuis gedragen, dus dat valt alvast mee. Qua 2dehands korsetten denk ik dat je het beste kunt passen: als je een beetje vergelijkbaar figuur hebt, kan het best goed zitten.

@Kitten, Ik heb geen leren korsetten, kan me even niet helemaal een voorstelling maken: hoe wijkt de busk dan? Dat je aan de boven of onderkant teveel ruimte overhoudt? Ik kan me van jou een rood leren korset herinneren, die stond je wel erg goed. :)
NiteFly

Re: Rood corset

Bericht door NiteFly »

De busk aan t wijken....en bij 2! stuks, dat zou eigenlijk helemaal niet moeten kunnen, en al kon t,
zou t niet uitzichzelf moeten mogen.
Een corset is eigenlijk een aantal "repen"die v breed naar smal, naar breed lopen, volledig in vorm/op spanning te brengen door die veter, baleinen zorgen voor nog minder"vormvrijheid", eigenlijk n cylinder die
in t midden taps toeloopt, er zou helemaal nix aan mogen wijken, als je m overdreven aansnoert zou je langzaam stikken...
eigenlijk is alles v leer te herstellen, of te vervangen, als delen verdroogd, verouderd, gebarsten zijn.
als t teveel is uitgerekt , (wat bij n corset haast niet voorkomt, elke "reep" laat maar weinig rek toe)
dan kan er altijd nog een nieuw stuk ingezet worden...
2 leren corsetten, en die liggen in de kast stof te verzamelen...!!
Misschien wel t meest BDSM gerelateerde, pure femdom kledingstuk,.....(volgens mij beseft t overgrote deel v ons vrouwvolk nog niet half wat een macht en magic er ontstaat, door zoiets aan te trekken, er is helemaal niets dat een man kan doen/aantrekken dat ook maar heel klein beetje in de buurt komt)

En die liggen in de kast.

Ik zou haast zeggen, laat ns zien wat er precies aan de hand is, misschien is t wel heel eenvoudig op te lossen, als ik je hiermee zou kunnen helpen, graag, zoiets moet niet in de kast liggen.

NiteFly
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Rood corset

Bericht door phedre »

femdom? niets femdommerigs aan mij hoor, maar wel reteblij met mn leren corset:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
NiteFly

Re: Rood corset

Bericht door NiteFly »

@ phedre, absoluut! Wat mij betreft mag elke vrouw(of man) er n paar van in de kast hebben hangen...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Rood corset

Bericht door juffie »

Mededeling

dit is een verkoopdraadje, laten we niet verder afdwalen en kletsen over corsetten. Het is een leuk onderwerp! Er zijn al wat draadjes over, en anders zijn nieuwe draadjes gratis. Peter heeft weer wat reclame voor het corset gehad. Succes met de verkoop!

MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rood corset

Bericht door Peter^ »

Update: inmiddels is er iemand heel blij gemaakt met dit corset.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten