hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Gesloten
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Bericht door Peter^ »

:confused: Ik heb een vriendin van mij geslagen. Ik ben erg geschrokken van wat het met haar heeft gedaan, en maak mij behoorlijk zorgen. Zij met de volgende vraag:

Gisteravond ben ik een aantal keer in mijn gezicht geslagen, soms zachter, soms harder, en 1-3 keer is het net wat té hard gegaan denk ik. Voelde het echt doordreunen in mijn hoofd, vooral na een slag tegen de rechterkant van mijn hoofd/gezicht.

Naderhand (en na nog meer spel, bondage) kwam er hoofdpijn op en die is 's nachts niet weggegaan. Het het idee dat mijn oor (rechts) ook licht suist. Ik durfde niet goed te slapen, uit angst dat er wat mis zou zijn en ik in mijn slaap zou overlijden ofzo. Misschien een onnodige angst, maar ik voelde me er niet helemaal gerust op. Steeds mijn wekker na 45 min laten afgaan. Dus rustig heb ik niet kunnen slapen. Was alleen thuis, als er iemand bij me was geweest, was het wellicht anders geweest, dan had die ander alarm kunnen slaan als er wat mis zou gaan.

's Ochtends pijnstillers genomen, hoofdpijn bleef, kwartiertje geleden weer genomen, nu nog steeds flink hoofdpijn, vooral aan die rechterkant.

De hoofdpijn voelt deels ook wel hetzelfde als wanneer ik te drukke dagen heb gehad. Gister was sowieso ook een (te) drukke dag, dus ik kan nu niet goed voorstellen dat het gewoon daar vandaan komt, en dan helpen pijnstillers ook niet altijd even goed. Maar ja, voor hetzelfde geld komt het wel door het slaan...

Moet ik me zorgen maken? Kan er iets 'kapot' zijn in mijn hoofd?

Ik durf niet goed te slapen omdat ik alleen ben hier, terwijl slapen waarschijnlijk juist een goed idee is....
Anstecy

Re: hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Bericht door Anstecy »

Dat is wel schrikken lijkt me?
Je moet wel heel hard slaan om het echt gevaarlijk te maken of je.moet echt.op haar slaapbeen hebben geslagen, dat kan gevaarlijk zijn, maar dan merk je dat doordat iemand suf wordt of buiten bewustzijn raakt . En dat is allemaal niet zo toch?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Bericht door Peter^ »

dus ik kan nu niet goed voorstellen dat het gewoon daar vandaan komt, => moet zijn: dus ik kan nu WEL goed voorstellen dat het gewoon daar vandaan komt.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Bericht door thaliya »

Ik herken het suizen wel van een keer non-consentueel in mijn gezicht te zijn geslagen. Duurde een paar dagen en ging toen vanzelf weer over.
Maar met al dit soort dingen is mijn advies: ga naar de huisarts. Misschien is het wel iets anders, niet gerelateerd aan het slaan, maar dan heeft er in ieder geval iemand naar gekeken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
bravenewme82

Re: hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Bericht door bravenewme82 »

Hier de betreffende vriendin...

Ik ben niet suf of buiten bewustzijn geweest, dus dat scheelt...

Denk nu dat ik voor de zekerheid vanavond maar even bel met de huisartsenpost, dan hoef ik niet mijn eigen huisarts te spreken (hoop ik) en hopelijk hoef ik dan ook niet langs te komen. Dat geeft wel de meeste rust denk ik, voor ons allebei. Want we willen elkaar natuurlijk graag gerust kunnen stellen, maar dat lukt niet zo goed omdat we ons allebei wat zorgen maken nu....
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: hoofdpijn na faceslapping - is dat erg

Bericht door tessie »

Ik ben zelf wel vaak echt heel hard in mijn gezicht geslagen, en heb er ook wel eens wat hoofdpijn van gekregen, maar dat was gewoon lichte hoofdpijn en die ging ook vrij snel vanzelf weer over.
Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat iemand echt zo hard zou kunnen slaan, dat er echt iets beschadigd.
Gesloten