Kampeermeet 2015

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
colet

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door colet »

Dat niet Crownless :P maar je stem telt wel degelijk mee!

Onwijs lief dat er door diverse mensen wordt meegedacht. Natuurlijk zouden we graag gaan kamperen, zeker als je denkt aan de voorgaande jaren....*mijmert* goede herinneringen en tradities.....
Zelf vermoed ik dat het Grote Probleem niet om geld draait, maar meer om drukke agenda's, minder WS-bezoekers of dat de recentere leden het nog niet aandurven.

Hoe spijtig het ook is.....dit jaar geen BBQ, geen kampvuur, geen knuffels en goede gesprekken of aangeschoten mensen die 's nachts hun tent zoeken en geen akela......Ik vrees dat we het dit jaar niet gaan redden.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door juffie »

Nouhou!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door eireann »

Jammer, echt jammer. Proberen we het volgend jaar weer!
**Self Rescuing Princess**
Pluu

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door Pluu »

:nopompom:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door juffie »

King en sanneliev hadden ook interesse...
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door Peter^ »

Even een forumregel overtreden, maar ivm duidelijkheid voor mij wenselijk:
colet schreef:Hoe spijtig het ook is.....dit jaar geen BBQ, geen kampvuur, geen knuffels en goede gesprekken of aangeschoten mensen die 's nachts hun tent zoeken en geen akela......Ik vrees dat we het dit jaar niet gaan redden.
Betekent dit dat je hiermee zegt: De kampeermeet van juli 2015 gaat NIET door.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door juffie »

Welke forumregel heb je dan overtreden, Peter?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door kitten »

En ook: Ja, dat klopt. De kampeermeet gaat dit jaar niet door.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door miss_meeko »

Zou het misschien een optie zijn voor een beetje kampeermeetgevoel om een dagcamping te pakken en daar een middag/avond kampvuurtje te maken en samen wat te eten etc? Misschien in combinatie met de lentemeet?

Vriendinnetje van mij deed vroeger in het Haarlemmermeerse bos elk jaar zo'n dag met de hele familie en dat was altijd heel gezellig. Er zijn vast meer van dat soort plekken...
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door Peter^ »

@juffie:
Frodo schreef:Quote niet onnodig: Zeker niet een bericht wat vlak boven het jouwe staat en al helemaal niet het ganse verhaal als je maar op 1 punt wil reageren.
@kitten: bedankt voor de bevestiging

Algemeen:
- jammer dat deze traditie dit jaar onderbroken wordt
- mogelijk ook mbt de lentemeet
- hoop wel dat er nog activiteiten komen waarbij ws'ers ontmoet en geknuffeld kunnen worrden

Voor de wielerliefhebbers wordt dat weekend (4/5 juli) in Utrecht de start van de Tour de France georganiseerd. :roll:
Geniet van de positieve momenten.
dbj

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door dbj »

Heb dit gehele topic gelezen (maar dit onderwerp op fetlife niet kunnen vinden) en ik stel vast dat mijn kampeeruitrusting in de kast kan blijven. Had kort geleden alles gecheckt en toen ontdekt dat mijn luchtbed vanzelf leeg loopt, zonder dat ik erop lig... Dus e.e.a. vervangen zodat mijn kampeeruitrusting compleet en goed is.

Ondanks dat ik twijfelde over meedoen aan de ws-kampeermeet, vandaar ook dat ik niet eerder heb gereageerd, toch juist nu mijn kampeerspullen nagezien. Ook natuurlijk omdat juist nu veel op dat gebied in de winkels ligt.
Reageren op dit topic doe ik nu alsnog, want mijn twijfels zijn gebaseerd op mijn eerste deelname aan de ws-kampeermeet.
Zoals gezegd heb ik een (puur basic, dat wel) complete kampeeruitrusting, maar ik herinner me nog heel goed dat ik teveel "leunde en steunde" op mede ws-ers omdat mijn zelfredzaamheid het liet afweten; of had ik het toch behoorlijk onderschat en dus onvoldoende voorbereid :roll:
Nee, dat wens ik geen tweede maal omdat het dan gewoon minder leuk en gezellig is voor ons allemaal op de kampeermeet.

Tsja, met het openbaar vervoer kun je nu eenmaal niet alles meesjouwen. Alhoewel ik respect heb voor backpackers, die zulks blijkbaar wel kunnen en vaak ook langer van huis zijn. Geen idee hoe die het dan doen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kampeermeet 2015

Bericht door Peter^ »

Gezien de weersomstandigheden toch maar prettig dat weekend op deze datum niet door ging.
Hitte en onweer onder bomen.....
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie