SM studio huren

Gesloten
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

SM studio huren

Bericht door perman »

Naar aanleiding van mijn vragen in "slagwerk: zwepen, floggers, canes en plakken, Hoe en wat?" kreeg ik deze tip:
Frodo schreef:Je zou eens kunnen overwegen om 'n uurtje een SM-studio af te huren. Die hangen barstensvol materiaal en kun je naar hartelust experimenteren. Dat is wel prijzig maar qua miskopen zou je uiteindelijk wel eens erg veel geld uit kunnen sparen.
Ik heb deze tip inmiddels een tijdje in de week laten liggen en kom tot de conclusie dat dit misschien toch wel een aardig idee zou kunnen zijn. Niet alleen om eens wat spulletjes uit te kunnen proberen, maar ook gewoon om eens wat te kunnen doen in een andere omgeving. En je geen zorgen over de buren te maken bijvoorbeeld.

Ik ben nu dus eigenlijk op zoek naar een redelijk geoutilleerde plek: met onder andere wat slagwerk zoals hierboven aangegeven, maar ook juist andere leuke of creatieve toestellen, apparaten of producten zijn welkom. Verder is privacy uiteraard een must, en een douche is dat eigenlijk ook wel. Daarbij kan ik niet echt inschatten voor hoe lang ik dan ergens zou willen vertoeven, maar omdat ik verwacht dat we zeker de eerste keer aardig wat tijd met uitproberen en gepiel kwijt zullen raken, zit ik aan een uur of twee te denken.

Nou ben ik al wat aan het googlen geweest, en ik vind ook wel het een en ander, maar misschien zijn er mensen die hun tips over of ervaring met specifieke locaties willen delen, of misschien zijn er nog andere tips voor zaken waar ik op zou kunnen letten?
Ook vraag ik me af wat een beetje reële tarieven zijn, de meeste websites zijn niet op voorhand duidelijk over de prijzen en het geld komt hier nog steeds niet aanwaaien helaas.

(Los van dat het wat ver is, is smstudio.co.za in ieder geval niet helemaal wat ik zoek ;^) )
.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: SM studio huren

Bericht door juffie »

AndereHan heeft een speelruimte te huur. http://www.smruimte.nl/smruimte.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hele aardige man die misschien ook nog wel tot hulp kan zijn met vragen en dergelijke.
MILF :grin_ani:
Gesloten