Melkmachine voor vrouwen

Gesloten
wsanoniem

Melkmachine voor vrouwen

Bericht door wsanoniem »

Ik ben op zoek naar iets wat de borsten/tepels op vacuum trekt en blijft trekken, een melkmachine dus. Ik heb gegooled maar kan niks vinden. Weet hier iemand die dat misschien weet of zoiets verkrijgbaar is?
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door shareen_G »

Misschien is een (ouderwetse) kolfmachine een idee.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door kitten »

Of een nieuwerwetse. Google maar eens op kolf of borstkolf. Dat is de term voor mensenmelkmachine. ;) Ik kan je desgewenst het gebruik ervan ook nog wel uitleggen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door eireann »

Het is niet de bedoeling om het wsanoniem account te gebruiken buiten het 'anonieme fantasieën ' topic.

Niet meer doen aub!

(voor een vraag als dit ook niet echt nodig zou ik denken)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door shareen_G »

Ik kan mij best wel voorstellen dat er mensen zijn die iets wel heel graag willen, maar er niet voor durven uitkomen om wat voor reden dan ook. En op deze manier kan deze persoon nu toch antwoord krijgen op zijn/haar vraag.
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door eireann »

Dan nog is het wsanoniem account hier niet voor bedoeld, nieuwe nick aanmaken is ook zo gebeurt :)
**Self Rescuing Princess**
wsanoniem

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door wsanoniem »

Thanx voor de reacties, ik heb het met een mensen kolfmachine geprobeerd maar dat gaf nog minder kracht dan gewone vacuum speel cupjes. M'n partner suggereerde het in de minnie geitenmelk machines. Ik heb even op google gekeken over dit als kink hebben zeg maar maar kan er niks over vinden.


@eireann, ik heb dit gepost met frodo zijn toestemming.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door thaliya »

Ik heb me een tijdje bezig gehouden met melken en las mee op de melk groepen op FL. De meeste "professionele" human cows gebruikten een machine bedoeld voor geiten. Ik gebruikte zelf meestal de gewone mensen kolf.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Melkmachine voor vrouwen

Bericht door kitten »

Deze al gevonden? https://fetlife.com/groups/38257" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je echt melk wil, is een kolf toch de beste keuze. Welk merk en type heb je? Als het je te doen is om vernedering en misschien ook pijn, dan is een geitenapparaat misschien beter.
Gesloten