Barman/vrouw gezocht voor D's United 18 - 27 november

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Barman/vrouw gezocht voor D's United 18 - 27 november

Bericht door tessie »

Voor D's United 18, in Club Bananas te Den Haag, zijn wij op zoek naar een leuke barman of barvrouw.

Het feest vind plaats op 27 november van 20.00 uur tot 3.00 uur, en voor dit hele feest zoeken we iemand die het leuk vind om hierbij achter de bar te staan.

We zoeken hiervoor een gezellige, gastvrije persoonlijkheid. Of je Dominant, sub of switch bent, maakt niet uit. Het gaat ook puur om de bar, en je speelt dus niet mee. Wel is het altijd erg gezellig op onze feesten, dus gezelligheid kan je wel verwachten.

D's United draait op vrijwilligers, wij verdienen er zelf niks aan, dus we hebben helaas ook geen budget om je hiervoor te betalen. Wel hoef je natuurlijk geen entree te betalen, en mag je zelf ook gebruik maken van de hapjes en drankjes.

Lijkt je dit leuk, of weet je iemand die misschien interesse heeft, stuur ons even een mailtje op dsunited@live.com
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Barman/vrouw gezocht voor D's United 18 - 27 november

Bericht door Peter^ »

Voor mij niet haalbaar, maar de topictitel is voor mij verwarrend. Ik dacht dat je barpersoneel zoekt voor het feest D's United van 18 t/m 27 november, of 18 en 27 november.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie