Womanizer

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Haha ja ik vind ze ook niet mooi. Ik heb die limited edition, die valt dan wel mee, maar ook gewoon dat hij op een oorthermometer lijkt... Haha. Maar ik vind m'n Fairy ook niet mooi. Ik ga toch liever voor iets wat goed werkt dan voor iets wat er alleen mooi uitziet.

@Ravelijne ja ik vind het wel een ander soort meer gevoelig dan wat je bij een gewone vibrator hebt hoor. Niet over gevoelig maar gewoon Eh.. Ja hoe leg je het eigenlijk ook uit. Dat is het lastige van deze toy, je kan het gewoon niet omschrijven.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Womanizer

Bericht door Ravelijne »

Snap ik, daarom ben ik ook benieuwd! Maar ik ben ook juist gevoelig voor dingen waar anderen makkelijk tegen kunnen en soms zijn het juist zachte dingen waar ik echt pijnlijk overgevoelig van wordt. Ik denk dat deze of heel geweldig, of helemaal verkeerd voor mij zou zijn. Stiekem wel benieuwd, dus misschien dat ooit mijn nieuwsgierigheid het nog een keer wint en ik met een verjaardag wel waardebonnen ga vragen of zo. :D Voorlopig nog effe niet, maar wel tof om te weten dat het bestaat. :)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Womanizer

Bericht door Crownless »

Hahaha, ja, de fairy is roze, das toch echt een minpunt. Maar glitters, panter- of slangenprint en kitscherige nepdiamand? Too much!

Het is niet de vorm ofzo, maar echt die printjes En glitters. Yuck!
volgens mij zei die van climaximaal ook dat het qua uiterlijk zo uit de yuckiyucki categorie kon komen.

Je hebt gelijk, als het werkt dan werkt het. En je ziet m toch alleen maar als je m uit het nachtkastje pakt. Maar toch... 160 euro voor iets waarvan alles in me roept "Lelijk!!!" is best een opgave zeg maar.

Plus ik wacht op de Stronic Eins die ik heb besteld, dus budget is op.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Womanizer

Bericht door tessie »

Oh, de stronic eins wil ik ook wel heel graag een review van lezen van jou dan!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Womanizer

Bericht door juffie »

juffie schreef:Okee.

Moet! Hebben!
7 maanden later. Mission completed!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Womanizer

Bericht door miss_meeko »

Have fun! Hij lijkt mij ook nog steeds zo leuk!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Womanizer

Bericht door Voleuse »

Breng je verslag uit juffie?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Womanizer

Bericht door juffie »

reviewpost op Fetlife:

Oftewel, mijn nieuwe BESTIE! <3

Al sinds ik via Voleuse een review las op climaximaal en via tesss meer info kreeg over deze toy, was ik benieuwd en moest ik het HEBBE HEBBE HEBBE!
In 2010 ontketende ik een Hitachi importeeractie waar de douane nu vast nog aan terugdenkt (nog veel dank voor de moeite aan Tedde), maar sindsdien had ik geen nieuw seksspeeltje meer voor mezelf gekocht. Mijn HMW bevalt nog altijd uitstekend, maar ik was heel erg benieuwd naar de Womanizer vanwege de andere werking dan gewoon goed hard trillen.

Mja, de prijs zorgde er ook wel weer voor dat ik mijn nieuwsgierigheid niet zomaar even snel zou bevredigen, dus bleef het bij kwijlen.
Tot gisteravond.
Afgelopen week heb ik met SPM geappt om wat vragen te stellen over de stand op de Heerschappij, want ik wilde nu gewoon de stap wagen en het ding kopen. Vrij snel nadat we binnen waren gekomen heb ik dan ook mijn plastic laten gloeien (ogen dicht en pinnen) en de minst lelijke (de blauwe) was de mijne! Woei! :P

Nadat Jerry en ik een poosje hadden staan drooggeilen op de dansvloer, vond ik het wel tijd worden voor natgeilen, dus hop, naar boven. De sling was vrij, dus daar lag ik al vrij snel in. Jerry kreeg het briljante idee om de nieuwste aanwinst erbij te pakken, dus kon ik meteen uittesten of ik ook zo blij werd van de Womanizer.

En óf ik blij werd! 2x zelfs! In minder dan 2 minuten!

Het gevoel is heel lastig te beschrijven, maar het voelt op een hele fijne manier wat 'gloeiend' aan. Ik heb hetzelfde gevoel weleens vaker als ik al tig clitorale orgasmes heb gehad. Er komt dan een sensatie, vanuit mijn tenen, die wat 'koud' aanvoelt. Die sensatie komt dan samen in mijn clit en OMG, dat is waar de blijheid begint.

In eerste instantie was het even zoeken naar de goede positie en ik was wat aan het schuiven zodat mijn clithoodpiercing prettig onder het kapje viel en het vacuüm goed werd opgebouwd. Toen dat eenmaal voor elkaar was, lag ik al snel giebelend in de sling. Van hihi ging ik naar WOWWWW en van WOWWWW ging ik naar OHHH MYYYY GODDDDDD! Holy fuck, dat is lekkerrrrr! Het is, zoals al door meer dames beschreven, een andere sensatie dan alles dat ik eerder hebt ervaren. Het is een intens orgasme, maar voelt anders dan een Hitachi-orgasme.

Ik heb hem vanmorgen nog 2x uitgeprobeerd (hee, je moet wel weten of het geen OneDayFly was, toch? (A)) en ook vanmorgen beviel hij nog steeds uitstekend.

Oh, en gisteravond heb ik een lief vriendinnetje ook een rondje laten testen en ook haar beviel hij uitstekend! Mocht ze daar meer over willen vertellen, dan volgt haar verslag vast nog. In ieder geval heeft ze een item dat met stip op nummer 1 staat voor haar verlanglijstje aan Dear Santa...

Kortom; ik ben erg blij met mijn nieuwe speeltje. Ik ga nog eens even nadenken over een geschikte bijnaam voor dit fantastische speeltje. Suggesties zijn trouwens ook welkom!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Womanizer

Bericht door kitten »

Wauw! :D
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Womanizer

Bericht door Dreamer74 »

Ik vond je al zo'n opvallende glimlach hebben :)
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Plaats reactie