Hoi

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoi

Bericht door Ravelijne »

Ja, sommige mensen doen dat. Ik snap de eyeroll niet zo goed. Niks mis mee, toch? Ik heb een hele stapel huiswerk en een essay ´moeten' schrijven, als 'sollicitatie'. Het kan een manier zijn om helder te zijn over wat je als 'sollicitant' zoekt bijvoorbeeld. Het kan ook onderdeel zijn van een (beginnend) D/s spel, net hoe je het zelf invult. Net als bij een real life sollicitatie is het belangrijk om te onthouden dat de partij met een 'vacature' zich net zo goed moet bewijzen en een heldere vacatureomschrijving kunnen verwoorden is ook nuttig, maar dat geldt in het echte leven ook. Kan prima werken.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Hoi

Bericht door isara »

Nee, niets mis mee. Fleur, ik bedoelde het ook niet perse afkeurend. Ik kan me voorstellen dat het toegevoegde waarde heeft.
Maar in combinatie met wat fleur in de rest van het topic schreef over haar stuiterende gevoelens, haar vraag over hoe ze kan zorgen dat ze op een gezonde manier dit pad bewandelt en dan ineens haar mededeling dat ze nu ineens een sollicitatiebrief schrijft (aan een D?), doet bij mij de vraag oproepen of ze dat doet omdat haar is verteld dat dat zo hoort, of omdat ze dat zelf wil.
Guardian_s

Re: Hoi

Bericht door Guardian_s »

Er zijn zeker dominanten die dat op die manier doen Isara :)
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

-ik schreef deze tekst in mijn notities vandaar de <br> in de tekst-

Ben ik weer. :lol: Was druk met vanalles. En nog wel... Maand geleden heb ik me hier aangemeld. Veeeel gebeurd. Vooral qua gevoel. Toen leek alles, maar dan ook alles zo ver weg. Dát is veranderd.

Isara, ik schreef idd een sollicitatiebrief aan een D. ;)

Ik heb er wat energie ingestoken, van genoten om hm te schrijven en mijn beste beentje voorgezet. ;) Nu nog dat gesprek.... :static:
Ook ben ik naar een munch gegaan. Het was zo leuk. Zo bijzonder! Urenlang gepraat. Fijne mensen ontmoet. Ik voelde me nergens zo vertrouwd en op mijn plek. Ik sprak een hele tijd met een jongeman die Dominant was. Het klikte goed maar verder niet. Tóch vroeg hij me mee te gaan naar zijn huis. En ik heb de gok gewoon genomen.. Eenmaal in zijn huis vroeg hij of ik vastgebonden wilde worden... En dat wilde ik!
Het was zo bizar... En ja het was zoooo lekker en heftig. Precies waar ik op hoopte.... Hij sloeg me hard met verschillende zwepen of blote handen..knijpers op mn tepels. Auw.. Ook op de grond vastgebonden. Ik genoot van het onderdanige gevoel. De dominant over me, heftig tegen me te keer gaan.. Hij raakte me verder met geen vinger aan.<br>
Al werd ik supergeil van de sessie.. Ik mistte het niet.<br>
Het was enorm leuk.<br>
Al gauw planden we een afspraak om naar de BDSM avond in de Showboat te gaan einde van de week.<br>
Ik vond het prima. Was ook wel erg benieuwd. <br>
En zo gezegd zo gedaan...<br>
Maar wat een tegenvaller! Zowel de klik tussen de D en mij was volkomen weg. Ik vond hem ook niet meer dominant..en toen moesten we nog aankomen bij de Showboat..<br>
En toen we daar aankwamen schrok ik nogal. De uitstraling van de Showboat vond ik behoorlijk ouderwets. Er liepen heel veel oudere stellen en ongelooflijk veel vrouwelijke dominanten. Die sfeer in zn geheel had behoorlijk effect op me. Het rook er ook niet fris en er waren zóveel extremen. Pfff. Ik trok dit niet en de D ook niet.<br>
We zijn na 2 uurtjes vertrokken. <br>
<br>
Ben een paar dagen verder en die D en ik gaan ieder ons eigen weg. Zijn we beide ook tevreden over. <br> :yes:
<br>


En nu lees ik mijn leuke soll nog eens door...<br>
Want wat daar instaat wil ik...<br> Als ik al iets te willen heb ;)
En heb het idee dat dit contact leuk uit te diepen valt.. :p <br>
Maar ik gok dat ik niet te enthousiast mag zijn van deze leuke D. ;) maar ben dat toch. :static:
Zonder verwachtingen hé. Maar dan nóg vind ik dit heel leuk!
Ik ben ook zoveel kalmer geworden nu ik weet dat ik kán spelen..
Mijn eeuwige geflirt met iedereen in de vanilla wereld in de hoop dat hij een Dominant zou zijn..is weg! Ik flirt nog wel, maar anders. Het is niet meer nodig. Want ik kan mensen ontmoeten..En zeker nu ik leuk contact heb met de Dominant die ik een soll.brief heb gestuurd..
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoi

Bericht door Ravelijne »

Dat klinkt supertof! Fijn dat je je weg binnen de scene vindt/gevonden hebt. Dat het je maar veel mooie ontmoetingen mag brengen! :)
Plaats reactie