bonjour

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: bonjour

Bericht door Crownless »

Hallo Baron, leuk dat je er bent.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
de Baron

Re: bonjour

Bericht door de Baron »

Dank allen, dank. Wat een hartelijk welkom!! Van alle fora (ander interesses) waar ik wel eens aan heb deelgenomen is het welkom hier de meest hartelijke. Ik kan niet anders concluderen.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: bonjour

Bericht door juffie »

Welkom!
MILF :grin_ani:
de Baron

Re: bonjour

Bericht door de Baron »

Ik heb eens wat rond gelezen en herken wel wat gevoelens zo hier en daar. Hoewel ik wel een redelijk actief sexleven heb waarbij ik wel wat kan met mijn dominante zelf is het....niet echt voldoende. Mijn partner doet zeer haar best, maar kan zich pas echt geven tijdens het heetst van de strijd. Ze heeft zeker onderdanige gevoelens, maar een langdurig voorspel is er zelden bij en haar onderdanigheid komt pas echt tot uiting als ze haar hoogtepunt nadert. Juist die onderdanigheid mis ik in het voorspel dat wat mij betreft zelfs dagen zou kunnen duren. Enerzijds lijkt ze haar gevoelens te onderdrukken, anderzijds vindt ze de huidige gang van zaken ook wel prima. Soms lijkt het of ze zich schaamt voor haar gevoelens, maar ik vermoed vooral dat mijn gevoelens (en fantasie) wat verder rijken. Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen maar.....het is voor mij nog onvoldoende. Ook wij hebben een kind en dat maakt het zeker niet makkelijk. Wat ik voornamelijk lastig vindt denk ik is dat ik mijn vindingrijke fantasie maar ten dele kwijt kan. Ik ben denk ik net wat vindingrijker als dat haar comfortzone (tot nu) toe laat. Zoals eerder gezegd, ik wil meer, maar ik geloof dat dit er nog even niet inzit. Geen idee of, en hoe ik wat met mijn "tekortkomingen" (als je daar al van mag spreken) ga doen. Ik heb echter een heeeeleboel "slechte" ideeën en die willen er een keer uit.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: bonjour

Bericht door kitten »

Wat fijn dat ze die onderdanige gevoelens wel herkent/heeft. Menig relatie zit inderdaad helemaal zonder. En dat het dan niet zo soepel loopt, staar je er niet op blind hoor. Zeker met een kind is dat heel logisch. Weet ze dat je hier mee leest? Zou dat ook iets voor haar zijn? Eventueel mee naar een laagdrempelige munch? Als ze haar gevoelens onderdrukt, kan het misschien helpen te merken dat ze niet de enige is. Dat het normaal is. Dat er mensen zijn die ervan genieten en dat zij dat dus ook mag.

Het hoeft natuurlijk niet te zijn dat ze het onderdrukt, maar ik herken het heel erg uit de tijd dat ik het zelf onderdrukte. Toen kwam het alleen in het heetst van de strijd naar boven. Maar ik had toen wel een partner die er verder niks mee deed. Die gaf er dus ook niet echt ruimte voor en dat doe jij wel.
Mr.Castor

Re: bonjour

Bericht door Mr.Castor »

Welkom welkom welkom!
Plaats reactie