Tapatalk

Als U ineens Uw favo topic mist... dan staat de uitleg meestal hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Tapatalk

Bericht door Frodo »

Even een vraagje aan alle passanten: Gebruikt er nog iemand Tapatalk voor dit forum? Ik heb het zelf in een grijs verleden wel op m'n mobiel gehad maar na (ik geloof) twee keer het forum gecheckt te hebben eigenlijk nooit meer gebruikt.

Daarbij lijkt het er op dat de huidige skins het prima doen op mobiel.

Maakt het gebruik van Tapatalk veel verschil en heeft het sowieso nog zin om het te installeren?
lotus {P}

Re: Tapatalk

Bericht door lotus {P} »

Ik gebruik het nooit, maar lees ook niet vaak WS op mijn mobiel omdat de lettertjes dan zo klein zijn.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tapatalk

Bericht door thaliya »

Ik had het en vond het fijn maar toen stopte het met werken (iets met updates) en nu weer helemaal gewend aan op m'n mobiel lezen dus voor mij hoeft het niet :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Tapatalk

Bericht door eireann »

Na een paar updates vond ik het niet fijn meer, deze skins scalen prima naar mobiel!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Peter^ »

Tapatalk, nooit van gehoord. Deze skins schalen ook bij mij prima naar mobiel. (moet ik wel met bril lezen, want het is niet meer te vergroten.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Tapatalk

Bericht door kitten »

Ik had het alleen omdat mijn telefoon dan piepte als ik een pb had of als er een reactie was op een geabonneerd onderwerp. Maar net als bij thaliya, dat werkte ineens niet meer.

Overigens heb ik nu een bèta van FetLife en die geeft nu bliepjes gewoon vanuit de browser. Vet handig!
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Frodo »

Hmmz... dan zet ik Tapatalk er maar niet meer in denk ik. Lijkt ook gewoon niet meer zo veel toe te voegen tegenwoordig en des te minder "handige" extensies des te beter...
Plaats reactie