Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Nou de avondjes met collega 1 zijn nog steeds tof en ontzettend nilla. Maar ik heb ontdekt dat ik dat best leuk vind en dat daarin voor mezelf nog ontzettend veel nieuws te ontdekken valt. Mijn lichaam is zo anders aan het reageren op nilla seks in vergelijking met bdsm dat ik het nog helemaal niet saai vind.

Ondertussen is door mijn openheid op het werk over mijn polyrelatie ook collega 2 aan het flirten geslagen. Hij zit ook in een open relatie en ik zette hem al een tijdje geregeld af op een treinstation na ons werk. Gisteravond zouden we onze eerste date hebben maar hij ging helaas niet door. Ik ben benieuwd of nilla seks met collega 2 ook leuk is of dat ik het dan ineens wel saai vind. Al is collega 2 denk ik wel wat meer in voor avontuurtjes. Maar dat gaan we nog meemaken.

Collega 2 heeft binnenkort een nieuwe baan en daar heb ik nu al prima afspraken mee gemaakt dus gedoe tussen collega 1 en 2 verwacht ik niet.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Voleuse »

Goed bezig leonietje :p
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie