ga toch fietsen

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: ga toch fietsen

Bericht door phedre »

en gewoon wat meer tijd nemen als je wel ergens moet zijn is ook niet verkeerd, kan je rustiger aan doen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Xay

Re: ga toch fietsen

Bericht door Xay »

Een elektrische fiets herken je meestal aan het "bakje" dat onder de bagagedrager zit. Dus als ik word ingehaald door een ouder iemand die het op zijn gemakje lijkt te doen terwijl ik me in het zweet werk, dan kijk ik naar de bagagedrager van die fiets en zie dan vaak wel dat het een e-bike is. Die kunnen tot max. 25km per uur, maar het is vooral te merken op 'moeilijke' stukjes zoals vals plat. Daar moet je als fietser toch echt even aanzetten terwijl een e-bike er gewoon doorgaat.
dbj

Re: ga toch fietsen

Bericht door dbj »

Voor mijn gevoel fiets ik langzamer dan de snelheidsmeters aangeven.
Langs de weg staan op diverse plekken snelheidsmeters en als er geen autoverkeer is dan kan ik daarop mijn snelheid zien staan ;)
Ben daar natuurlijk op gaan letten en zie dat ik fiets met ongeveer 17 km/u. Helemaal niet verkeerd.
Maar zoals gezegd, mijn gevoel zegt dat ik langzamer zou zijn. Vind ik best raar, eigenlijk.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: ga toch fietsen

Bericht door kitten »

Mijn ervaring is dat die dingen juist langzamer aangeven dan ik (met de auto) rij. Als ik er met 54 langs rij, geeft zo'n bord langs de weg vaak maar 50 aan.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: ga toch fietsen

Bericht door Ravelijne »

Idem. In ieder geval heeft zo'n ding nog nooit hoger aangegeven dan ik ging. Altijd hetzelfde of lager.
Plaats reactie