Arno

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Arno

Bericht door Arno »

Hoi allemaal

Mijn voorstel bericht is ook al heel oud, dus zal ik hem ook maar eens opnieuw doen want er is ook veel verandert.

Inmiddels bijna 50 jaar, en al meer dan 20 jaar actief in de bdsm-wereld. Waar het begon begin jaren 90 bij de toen wereldberoemde club Doma in de kelder met Mrs. Maxime, die mij liet zien hoe mooi bdsm kan zijn. Maar in de loop der jaren kriebelde het toch, en kreeg ik switch gevoelens waardoor ook als dominant goed uit de voeten kan. En ik een aantal vrouwelijke subs op weg heb geholpen, maar jammergenoeg is daar nooit iets echt uit gekomen al heb ik er geen spijt van en zou ik het zo weer doen.

Maar ik bleef toch wel erg eenzaam, totdat ik na weer een mislukte poging eind 2013 bij toeval in contact kwam met Mrs. Gomora. De klik was enorm, en ik kwam thuis. Nu half 2016 is dat uitgegroeid naar een vaste D/s+ relatie tussen ons waarin wij beide elkaar alles kunnen geven, de + staat voor de vriendschap die er naast het bdsm-gedeelte is ontstaan. En onze reis samen is nog lang niet aan het eind, en dat maakt mij heel gelukkig.

Toch sluimeren de dominante gevoelens ook nog steeds, en hoop ik ook daar nog steeds iemand voor te vinden.

Verder woon en werk ik in het meest westelijke deel van Gelderland, waar ik een appartement bezit. Ik werk voor een grootte landelijke winkelketen als intern transporteur in de logistiek. En daar werk ik ook al weer 23 jaar.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
pearlie

Re: Arno

Bericht door pearlie »

ook hallo weer. en welkom
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Arno

Bericht door eireann »

Wat een fijne voorstelpost! Hoi :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Arno

Bericht door Arno »

Toch nog wat vergeten, en niet onbelangrijk.

Ik ben ook sinds ongeveer een jaar coördinator van de AG Nijmegen van de VSSM, de groep heeft weer een nieuwe locatie en begint nu weer steeds meer mensen te trekken.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Arno

Bericht door juffie »

Hoi arno!
MILF :grin_ani:
Harpocrates

Re: Arno

Bericht door Harpocrates »

Arno schreef: Nu half 2016 is dat uitgegroeid naar een vaste D/s+ relatie tussen ons waarin wij beide elkaar alles kunnen geven, de + staat voor de vriendschap die er naast het bdsm-gedeelte is ontstaan.
Misschien mag ik even binnenvallen met een heuse newbe-vraag? Betekent het bovenstaande dat een D/s relatie niet altijd een liefdes relatie betreft? Of misschien zelfs nooit? Er zijn ook zoveel nieuwe afkortingen en termen, waarmee je als nieuwkomer geconfronteerd wordt :-)

Hallo ook, Arno!
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Arno

Bericht door Bitemarks »

D/s gaat meestal om het stukje bdsm of machtsverhoudingen in de relatie. Vaak gebeurt dat in een liefdesrelatie, maar het kan prima zonder.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arno

Bericht door Peter^ »

Mooi update Arno. Geniet van jullie mooie reis samen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Arno

Bericht door Arno »

Harpocrates schreef:
Arno schreef: Nu half 2016 is dat uitgegroeid naar een vaste D/s+ relatie tussen ons waarin wij beide elkaar alles kunnen geven, de + staat voor de vriendschap die er naast het bdsm-gedeelte is ontstaan.
Misschien mag ik even binnenvallen met een heuse newbe-vraag? Betekent het bovenstaande dat een D/s relatie niet altijd een liefdes relatie betreft? Of misschien zelfs nooit? Er zijn ook zoveel nieuwe afkortingen en termen, waarmee je als nieuwkomer geconfronteerd wordt :-)

Hallo ook, Arno!
Wat ik hier dus inderdaad bedoel is dat wij steeds vaker een afspraak hebben zonder enige vorm van BDSM, en vaak bestaat een D/s alleen maar uit bdsm. Uiteraard gebeurt het ook wel dat er wel degelijk enige vorm van liefde, respect en genegenheid is.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Harpocrates

Re: Arno

Bericht door Harpocrates »

@Bitemarks en Arno, dank voor de uitleg.
lotus {P}

Re: Arno

Bericht door lotus {P} »

Wat een veranderingen sinds ik jou het laatst sprak (maar dat is ook al lang geleden bedenk ik nu)
Anstecy

Re: Arno

Bericht door Anstecy »

Hoi Arno

wij komen nog steeds een keer naar Nijmegen hoor!
Plaats reactie