Update blog

Als U ineens Uw favo topic mist... dan staat de uitleg meestal hier
Plaats reactie
lotus {P}

Re: Update blog

Bericht door lotus {P} »

Pff, bekend probleem Frodo. Ik had precies hetzelfde probleem toen ik na mijn vakantie terugkwam..... modem stuk na werkzaamheden van Ziggo en mijn onderbuurvrouw.... hetzelfde. Kennelijk gaat er vaker wat fout bij werkzaamheden en modems die dan spontaan de geest geven.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Update blog

Bericht door leonietje »

Succes ermee frodo!
Bregje}t{

Re: Update blog

Bericht door Bregje}t{ »

hmm ik kan juist alleen zien wie er als laatste gepost heeft en dus niet wie de TS is, dat vind ik veel vervelender eigenlijk haha
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Update blog

Bericht door thaliya »

Je hebt gelijk, Bregje. Met de gewone topics valt dat nog wel te doen maar met name met het voorsteltopic is het lastig. Behalve bij de mensen die hun naam in het onderwerp hebben staan.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Update blog

Bericht door Peter^ »

@Bregje, bij mij staat onder het onderwerp van het topic wél de naam van de topicstarter.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Update blog

Bericht door Ravelijne »

Wat een timing van Ziggo! Volgens mij is het al heel nooit geworden allemaal. Straks eens even op me in laten werken, als ik het weer op een groot scherm kan bekijken. :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Update blog

Bericht door kitten »

Sterkte, Frodo!
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Update blog

Bericht door Frodo »

Ennn weer trug, ondanks de biezonder ingewikkelde aanmeldprocedure van een niet nader te noemen provider (...) snurfen we nu via een hotspot en dat gaat nog redelijk rap ook. Momenteel is de encyclopedie op de hoofdsite patiënt nummer 1 omdat die gesneuveld is - en ik heb geen idee hoe lang al. Daarna gaan we weer vrolijk verder met de aanpassingen.

Allen dank voor de betoonde steun!
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Update blog

Bericht door Frodo »

Encyclopedie weer hersteld. Ik vermoed dat het ding al een eeuwigheid stuk was. Hij ziet er nu wel érg wikipedia-achtig uit maar hij functioneert in elk geval...
Plaats reactie