Jezebel houdt nog steeds van lezen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door Jezebel »

Zes jaar geleden alweer kwam ik op het forum van ws terecht, en ik ben gebleven! Meestal alleen niet zo zichtbaar, omdat ik blijkbaar meer een lezer dan een schrijver ben...
In die tijd is er veel veranderd, dus een kort nieuw voorstelstukje kan geen kwaad. Ik ben inmiddels verhuisd naar boven Groningen, heb twee bachelorstudies afgerond, begin komend jaar met een masterstudie en met werken. Daarnaast ben ik in de tussentijd gaan samenwonen met H (die ook een tijdje op ws heeft gezeten als RB), hebben we een kat, een boom, en een huis. Ruim een jaar geleden zijn we getrouwd, en een paar maanden geleden hebben we een dochter gekregen! In het dagelijks leven hebben we een 'nilla relatie, maar we spelen met enige regelmaat. Ik ben niet zo'n feestbeest en heb over het algemeen genoeg aan het forum, dus afgezien van een paar munches hebben jullie me nog niet in levende lijve kunnen zien.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje, als er nog vragen zijn dan lees ik het wel!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Harpocrates

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door Harpocrates »

Hallo Jezebel, je hebt een mooie naam gekozen. Hopelijk kan ik zo af en toe nog iets toevoegen aan het leesplezier, dat je via dit forum beleeft!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door Peter^ »

Hoi lezende Jezebel. Ik heb jou wat vaker ontmoet. De wereld is kleiner dan men denkt. Geniet van het gezinsleven en succes met je masterstudie en werken.
Geniet van de positieve momenten.
lotus {P}

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door lotus {P} »

Leuk jou ook weer hier te zien Jezebel
Anstecy

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door Anstecy »

Hallo Jezebel
jij was voor het eerst bij Phedre's toen wij er ook voor het eerst waren, 3 jaar geleden alweer.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door Jezebel »

Ja, dat klopt! Jeetje, dat is echt al lang geleden... Een van de weinige keren ook dat ik een aantal wssers in het echt heb gezien (en zij mij ook :) ). Dat was wel leuk!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door eireann »

Ik heb je een keer bij de picknick meet gezien toch?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jezebel houdt nog steeds van lezen

Bericht door Jezebel »

Jup, en dan was er nog een 'jezebel naar laced-up meet', en een keer een kampeermeet, maar dan heb je het wel gehad :) (O, als ik het zo opsom is het nog best vaak eigenlijk!)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie