Geela

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Geela

Geela

Bericht door Geela »

Geela, da's geen kleur met een a ;) Je spreekt het uit als 'Dzjie-làh' en is Hebreeuws voor 'joyful'. .

Enfin, wij zijn alweer 25 jaar getrouwd, mijn vanilla-man en ik. Ja, hij weet alles, nee er gebeurt niks stiekem. Veel van mijn bdsm-vrienden kent hij in real, hij is dan ook als iemands 'knuffelDom' gebombardeerd omdat hij meeging naar een meeting.

Ik houd van: van alles ondernemen met mijn gezin, wandelen in de bossen, lezen, shoppen, haken en breien (ja, écht, tot kabels aan toe), ben een workaholic, werk dan ook meer dan 40 uur per week, LOVE my job, chatten, terrasje pikken, uit eten gaan, teveel om op te noemen.

Haken en breien zijn de enige manieren waarmee ik goed ben in touwtjes, bondage, laat ik het zo zeggen: er zijn er weinig die ondersteboven én in spiegelbeeld tegelijk een knoop kunnen leggen. Ofwel: bondage en ik zijn geen vrindjes.

Qua bdsm ben ik een Dominant type dat absoluut niet van titels en ge-U houdt, dat is aan mij niet besteed en werkt averechts: men bereikt het tegendeel van wat men wil. Eén van mijn grote voorkeuren is mijn slaaf kuis houden (als ik die heb dan toch, na ruim6 jaar is mijn D/s met ratje over). Ik heb dan ook al een aantal jaren ervaring als KeyHolder. Teasing en denial is daarbij voor mij ook een belangrijk onderdeel.
Mijn ervaring uit zich op allerlei gebieden. Van cbt en nt, tot mindplays, zweepsessies, naalden, knifeplay, breathcontrole, etc. Specialiteit: cellpopping. Ik heb wel iets van een sadist geloof ik ;)

De laatste jaren schieten meetings er wat bij in, kom twee keer per jaar bij een meeting van een room, verder kan ik mijn draai niet meer zo vinden. Misschien komt dat weer, misschien ook niet.

Wel, dat was het even.. tot ziens op het forum of in de chat.

Geela.. of voor de 'oud' WS'ers; Geeltjuhhh :lol:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Geela

Bericht door eireann »

Hoi! Leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Geela

Bericht door kitten »

Heeeyyyyy bijnabuuf! :bye:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Geela

Bericht door juffie »

Geeeeeeeltjuuuuuuuuh!!!!! <3 :kiss:
MILF :grin_ani:
chats

Re: Geela

Bericht door chats »

Welkom :)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Geela

Bericht door Arno »

Welkom terug.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Harpocrates

Re: Geela

Bericht door Harpocrates »

Hallo Dzjie-làh, welkom!
Geela

Re: Geela

Bericht door Geela »

@kitten heen buuf ook hier? ;)

Juffieeeeee kom je op schoot ?

Bedankt voor alle welkoms!
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Geela

Bericht door seleena »

Kussie Geila! :P :D Weebee lieverd.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Geela

Bericht door Peter^ »

Welkom leuk dat je er (nog steeds) bent.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Geela

Bericht door juffie »

Geela schreef:
Juffieeeeee kom je op schoot ?
:banana:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Geela

Bericht door thaliya »

Jarenlang je naam in m'n hoofd uitgesproken als de kleur met een a. Even wennen nu :). Welkom terug!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Geela

Bericht door Nijntje »

Hier precies hetzelfde! Welkom terug!
Anstecy

Re: Geela

Bericht door Anstecy »

Hoi!
Domme vraag waarschijnlijk: wat is cellpopping? :-)
Geela

Re: Geela

Bericht door Geela »

Zo, terug van een vakantie in Krakow, Polen. Ontzettend genoten van de eerste vakantie met ons tweetjes weer sinds 20 jaar :D Echt een aanrader overigens! Heel veel te doen, Krakow heeft het grootste uitgaanscentrum van Europa, cultureel enorm veel te zien, heerlijk eten en drinken voor heeel lage prijsjes, ontzettend vriendelijke mensen.

Enfin, thanks voor alle welkom terugs :D

@Anstecy, cellpopping is een techniek waarbij je door middel van een verhitte punt, van een cellpopnaald (soort prikpen die je vroeger op school gebruikte voor prikkaarten) die verhit is met een brander, of gewoon met een soldeerboutje met potloodpunt - puntjes zet op de huid, zodat zich er een tekening vormt. Een soort tijdelijk brandmerk, hoe tijdelijk het is, is per persoon verschillend. Het maakt als je goed luistert een klein 'pop!' geluidje, vandaar de naam. Het is niet zo dat je steeds maar één cel 'popt' zoals weleens gedacht wordt, zulke kleine punten bestaan niet.

Is trouwens geen 'domme vraag' hoor, ik was jaren geleden de eerste die ze zette in Nederland, en het komt nog niet heel vaak voor dat ze hier gezet worden :) 't Is nog geen heel bekend iets, dat cellpoppen.
Plaats reactie