Skaoot!

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Skaoot!

Bericht door skaoot »

Iedere keer bekijk ik WS vanaf mijn telefoon, en dan zie ik die voorsteltopics en dan denk ik, moet ik ook nog even doen! Maar op de telefoon typt zo lastig voor langere stukken, en iets met een verhuizing en nog niet aangesloten PC... Maar nu zit ik dan, en in het kader van beter laat dan nooit, hallo!
Skaoot dus, zoals de naam wellicht al doet vermoeden, een chaoot die fan is van (onder andere) ska (en nog veel meer andere muziek). Ooit via Crownless hier terecht gekomen, en via een saunameet al snel half WS in blote bips leren kennen. Goed begin! En ook vrij snel mee met de Ardennenmeet, want waarom niet? Het zijn net mensen die WS-ers :mrgreen:
Mijn aanwezigheid/activiteit hier wisselt, ik doe heel veel met vlagen. Dan weer helemaal into haken, dan weer into een game, nieuwe dingen leren, dan weer dit, dan weer met dat. Ik woon samen met DomBosch (hij is vrijwel nooit hier op WS te spotten). Daarnaast ook altijd wel lekker boekjes om te lezen, muziekjes om te luisteren en series om te kijken. Altijd meer ideeën dan tijd/energie. En twee katten, die graag een ruime portie aandacht opeisen. Ik denk aan heel veel, maar vergeet ook heel veel. Ik maak me druk om wat anderen misschien wel niet denken, maar trek me daar tegelijkertijd ook vaak weer bijzonder weinig van aan.
Qua kinky dingen (ja die doe ik ook), toen ik begon was ik meer maso met subkant, nu juist meer omgekeerd, sub met masokant. Al is dat denk ik ook doordat ik wat minder gewend ben momenteel (burnout is very meh..). Nieuw huis biedt volop de ruimte om daar aan te gaan werken :panic: En verder zegt meneer nog wel eens drie katten te hebben :)

Zo, dat ook gedaan. Vragen? Roept u maar!
:bye:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Skaoot!

Bericht door Arno »

Geen vragen, mooi voorstel bericht.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Skaoot!

Bericht door kitten »

Jij ook weer welkom! :)
Harpocrates

Re: Skaoot!

Bericht door Harpocrates »

Leuke voorstelpost, Skaoot. Lekker energiek en inderdaad ietwat chaotisch. Goede naam ook :)

Hallo!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Skaoot!

Bericht door Peter^ »

Hoi, leuk de uitleg van het eerste deel van je naam. Dat wist ik niet. Leuk dat je er (weer) bent.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie