Ongewoon verlangen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
kaia

Ongewoon verlangen

Bericht door kaia »

Hoi, ik stel me graag even voor.

Een paar maanden geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met BDSM, en dat op m'n 52ste :oops: . Ik dacht dat ik op een verkeerde locatie was, de deelnemers van de workshop zagen er zo 'gewoon' uit, heel anders dan de sexy zwarte tantrafeestjes die ik gewend was. Maar dit ging zoveel dieper dan dat.
De eerste dag ging over spanking, ik vond het helemaal geweldig! Vooral toen een ervaren iemand mij meer subtiel bewerkte... ik voelde humor of ontzag in de pijn, opwinding als er even niets gebeurde en m'n lichaam kwam in een soort vervoering. Ik was van tevoren bang voor mijn eigen 'agressie', maar er was helemaal geen agressie, meer kunst en een bijzonder, puur plezier. Op de tweede dag leerde ik hoe moeilijk het kan zijn om dominant te zijn, ik liep aan tegen dingen die mij in het dagelijkse leven ook soms klein maken, zoals faalangst of de ander willen pleasen. Maar toen ik de sub was, gebeurde er nog meer met mij... ik vond het heerlijk om er zelf voor te kiezen klein te zijn en voelde zo'n opluchting om de controle eindelijk volledig los te mogen laten, wat een bevrijding! Ik werd gedomineerd door een vrouw en zie nog steeds haar ogen, even liefdevol als dwingend, en sindsdien is er een verlangen in me ontwaakt wat er denk ik onbewust altijd al was, maar nog niet eerder op m'n pad gekomen. Het mentale aspect heeft me diep geraakt, ik voel ook blijdschap over deze nieuwe wereld waarin nog zoveel te ontdekken valt en heb het gevoel me hiermee verder te kunnen ontwikkelen, in alle lagen van mijn zijn.
Where to go from here? Geen idee, ik vond deze site en las al veel herkenning en ook veel nieuws voor mij als new-be. Ik voel me niet aangetrokken tot sites met veel bloot en kinkyplaatjes. Ik ben niet meer op zoek naar gewone seks of relaties, wat eerder ergens op de achtergrond toch altijd een rol speelde (ik had nooit lange relaties, ze waren meestal gebaseerd op seks die minder interessant werd als het nieuwe eraf was, of ik werd verliefd op een onbereikbaar persoon). Ik ben nu veel meer bij mezelf, niet meer bezig mijn geluk bij een ander te halen. Maar wat zou het gaaf zijn iemand te ontmoeten om mijn nieuw ontdekte verlangens voluit mee te kunnen uit-be-leven! Suggesties/tips/feedback zijn altijd welkom en ik zou het erg leuk vinden hier gelijkgestemden te ontmoeten... in het speciaal die ene persoon waar ik me volledig aan mag onderwerpen :inluv:

kaia
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, waar je mag zijn wie je bent.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
kaia

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door kaia »

Dankjewel Arno wat een fijn welkom!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door eireann »

Leuk dat je er bent kaia!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door thaliya »

Welkom hier!
*schuift met dit lekkere weer maar wat frappés naar binnen in plaats van gewone koffie*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door kitten »

Welkom Kaia, wat een mooie introductie heb jij gehad! Waar was dat? :)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door juffie »

Welkom!
MILF :grin_ani:
kaia

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door kaia »

Dank voor jullie welkom, dat is erg leuk binnen komen!

@kitten ik heb deze gedaan: "the purple door, a deep introduction to ecstatic bdsm" met London Faerie en Wilrieke Sophia. Was echt supermooi, blij dat ik de drempel van vooroordelen over ben gegaan ;-)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door isara »

Ah Wilrieke, daar wil ik ook nog wel eens heen :)
Ik was ook geïntrigeerd door de woorden zwarte tantra, ik ga zelf assisteren bij die weekenden. Ook daar spelen we met thema's als macht en onmacht.
chats

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door chats »

Welkom
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Ongewoon verlangen

Bericht door Jezebel »

Welkom hier! Had iemand je al een kopje thee aangeboden? *schenkt thee in voor iedereen die wil*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie