Meester Zephyrius

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Zephyrius

Meester Zephyrius

Bericht door Zephyrius »

Hallo allemaal,

Eind december ging ik op date met een dame en na een aantal dates kwam ik er achter dat ik wel iets voor haar voelde maar dat het andere gevoelens waren. Ik herkende deze niet. Ik wilde geen relatie in klassieke zin en zij ook niet. Toch voelde we de behoefte om elkaar te blijven zien en intiem te zijn. We maakte iets onbekends bij elkaar los.

Op een geheel natuurlijke wijze ontstond er veiligheid, vertrouwen en verbinding om daar binnen beide een rol te kunnen aannemen. Zij onderwierp zich stap voor stap aan mij. Zo ontstond er het spel waarin er grenzen werden opgezocht en er zeer intense momenten plaats vonden. Het was af en toe knipperen met de ogen. Gebeurt dit echt. WOW. Toch was ik ergens wel onzeker en had ik vragen kan dit wel, mag dit wel of ben ik gek?

Daarom begon ik te lezen op het internet en na weken van verwarring ben ik na de sessie van gisteren zeker dat ik een Meester ben. We hebben opnieuw contact gehad en willen het verder uit gaan diepen. Ik ben blij en dankbaar met haar, ons spel en ook deze website. Ik voelde me gezien en gehoord en na alles hier te hebben gelezen was het taboe in mij door broken. Ik voel nu berusting en acceptatie.

Het is een kado van het leven dat ik nu een Meester mag spelen en dat ik iemand heb ontmoet die mij wil dienen. Haar overgave is een wonder schoon geschenk. Deze triggerd mijn fantasie en creativiteit en het lijkt wel of ik de scenario’s al lang heb uitgeschreven en opgeslagen in mijn onderbewuste. Heel bijzonder om te zien hoe het spel zich in het hier en nu ontwikkeld.

Bedankt want ik moest het even delen met anderen!

Met vriendelijke groeten,



Zephyrius
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Meester Zephyrius

Bericht door Pien »

Hoi, welkom!
Wat fijn dat je dit samen kunt ontdekken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Meester Zephyrius

Bericht door Ravelijne »

Welkom! Wat een bijzondere ontmoeting tussen jullie. Fijn dat je ons gevonden hebt hier, en dat je er iets aan had om hier tr lezen. :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Meester Zephyrius

Bericht door thaliya »

Welkom hier!
*zet koffie en thee op tafel*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
liefdesster

Re: Meester Zephyrius

Bericht door liefdesster »

Welkom hier en wat fijn om te lezen dat je iemand heb ontmoet die de Meester in jou naar voren heeft laat komen. Koester de relatie die jullie samen hebben...
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Meester Zephyrius

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, mooi duidelijk voorstelbericht.

Ik wens jullie veel plezier op jullie ontdekkingsreis naar wat bij jullie past, wel nog het advies om er de tijd voor te nemen om er optimaal van te kunnen genieten. Bouw het langzaam op, en dan komt het best goed.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Meester Zephyrius

Bericht door eireann »

Fijn zeg! welkom
**Self Rescuing Princess**
Iona

Re: Meester Zephyrius

Bericht door Iona »

Prachtig,
en wat fijn voor jullie beiden!
Plaats reactie