30 november: next reünie!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Ravelijne »

Nijntje schreef: 30 nov 2019, 08:32
Heidi schreef: 29 nov 2019, 23:01 Ik ben dus echt al tijden nieuwsgierig: wat is/was ‘next’?
Next was een maandelijks? Speel feestje waar veel WSers heengingen. Gestart als ik mij niet vergis als opvolger voor allen die te oud waren voor het jongerenfeest.

Maar zelf ook maar 1 keertje geweest volgens mij....
Tweemaandelijks, als ik het goed heb. Het was toen redelijk 'uniek' omdat er een beetje een tweedeling in de scene was ontstaan (die er nog wel een beetje is, trouwens). Er waren vroeger (in het stenen tijdperk) namelijke vooral feestjes waren jongeren zich niet welkom of thuis voelden en toen kwamen er dus speciaal jongerenfeesten en forums met een leeftijdsgrens. Die leeftijdsgrens werd ook telkens een beetje opgerekt omdat mensen als ze ouder werden nog steeds met hun inmiddels goeie vrienden feestjes wilden kunnen blijven bezoeken, dus dan werd daar een mouw aan gepast. Maar ook aan dat oprekken zat uiteindelijk een eind. Next was inderdaad als opvolger voor mensen die te oud werden voor de jongerenfeesten, maar het was ook het eerste feest waar die generatie die grootgeworden was met de jongerenfeesten ging mengen met mensen die altijd al te oud waren geweest voor die club, of er gewoon nooit behoefte aan hadden gehad en dat was echt superfijn. Het had inderdaad een eigen sfeer. Het was heel nieuw, toen, op de één of andere manier.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door tessie »

Mss had je in die tijd ook vooral feestjes van de VSSM en mss zelfs nog NVSH? Next was nieuw en verfrissend, met een jonger publiek, Maar niet zo jong als de jongerenfeesten. En er kwamen ook gewoon oudere mensen, het was gewoon een super leuke mix! En dan jaarlijks het veilig-thema en was er niet ook aan het eind van het jaar nog een soort gemaskerd-bal thema ofzo?
Van mij mag het wel weer helemaal terugkomen en niet eenmalig. Er zijn momenteel niet zoveel 'gewone' leuke feestjes, voor alle leeftijden.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door chell »

Van mij mag het ook wel terugkomen!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door eireann »

Heel veel plezier allemaal!

Van mij mag het ook terug:)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door cinderella »

Ook helemaal voor terugkomen! De veiling trok me niet zo, past even niet in hoe ik me voel. Anders hadden wij ook geprobeerd om te komen. Het gemaskerd-bal thema had mij juist heel leuk geleken: mijn cinderella-kostuum hangt nog steeds in de kast van toen AndereBart en ik elkaar net kenden en hij niet kon komen door een examen (dat werd afgelast op de dag van het feest).
Veel plezier allemaal vanavond!
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door skaoot »

Veel plezier allemaal! Was altijd wel leuk feestje.
Ik ben ziek aan het worden dus blij dat ik niet ga :/
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Voleuse »

Er is wel discussie in het team over of we het vaker moeten gaan doen nu deze editie zo goed loopt :). Maar the jury is still out on that one.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Pien »

Veel plezier iedereen!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Ravelijne »

Voleuse schreef: 30 nov 2019, 18:09 Er is wel discussie in het team over of we het vaker moeten gaan doen nu deze editie zo goed loopt :). Maar the jury is still out on that one.
Ik ben ook wel voor. Zelfde als Tessie: momenteel niet zoveel leuke feestjes voor 'everyone'. Ik denk dat het naast de nostalgie ook dat is, waarom zoveel mensen willen gaan. (Echt, als ik niet op apegapen op de bank lag, vandaag, was ik er ook bij geweest.)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door isara »

Next terug zou echt heel gaaf zijn!

Zo outfitstress gehad, geplande witte jurkje zat een scheur in en als straks iemand me kan helpen twee jarretelles vast te maken zou dat erg fijn zijn.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Voleuse »

Ik ben ook echt in de stress trouwens :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Daantje »

De stress valt wel mee eigenlijk, net op De trein gestapt. Geen spelanticipatie hebben scheelt vast. En ik heb gewoon dezelfde jurk aan als afgelopen week naar kantoor. Maar wel met wat extraatjes.
isara schreef: 30 nov 2019, 18:51 Next terug zou echt heel gaaf zijn!

Zo outfitstress gehad, geplande witte jurkje zat een scheur in en als straks iemand me kan helpen twee jarretelles vast te maken zou dat erg fijn zijn.
Kan ik wel even mee helpen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door shareen_G »

Veel plezier allemaal
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door juffie »

Jaaaa meer next! Is echt nostalgie; ik ben alle veilingedities geweest en ik heb er 10 jaar geleden Jerry leren kennen. :inluv:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: 30 november: next reünie!

Bericht door Ravelijne »

Het allereerste feestje samen en het eerste publieke spel van Zarath en mij was ook op een Next. Nog op een kleine locatie, misschien wel nog de eerste of hooguit de tweede locatie van Next.
Plaats reactie