Ruime zolderkamer te huur in Den Bosch

Zet hier je ongebruikte sub in de etalage. Of je motorfiets :)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Ruime zolderkamer te huur in Den Bosch

Bericht door eireann »

Ik ben (wederom :) ) op zoek naar een kamerhuurder. Als hier nog mensen zijn die ruimte zoeken, of iemand kennen die woonruimte nodig heeft in Den Bosch, lees verder!

Het gaat om een ruime zolder in een eensgezinswoning in een rustige wijk net buiten het centrum (10 minuten fietsen naar centrum en station) loopafstand naar winkelcentrum en kruipafstand naar supermarkt. Bushalte om de hoek. Gratis parkeren voor de deur.

Beschikbaar is een ruime zolderkamer op de tweede verdieping en een stukje vliering van de zolder waar ook koud stromend water is.
Het huis heeft 2 toiletten, (1 beneden en 1 in de badkamer), de badkamer heeft een bad en een inloopdouche en is gedeeld. Keuken is ruim, en is gedeeld. Achtertuin is ook ruim alleen gedeeld in overleg.

Het huis wordt gedeeld met mij (vrouw, 42, rustig) en mijn dochter (2,5 jaar, rustig maar wel een peuter. slaapt snachts goed door!)

Ik vind het liefst een vrouwelijke kamerhuurder, maar een man wil ik ook overwegen. Werkend of studerend, geen harde muziekspeler en iemand die ter zijner tijd (liefst tussen 6-9 maanden) zelfstandige woonruimte zoekt.

Hoewel ik een zekere mate van een vriendschappelijke klik belangrijk vind, ben ik ditmaal echt op zoek naar iemand die van de zolder een fijn plekje maakt om te wonen

Beschikbaarheid is vanaf 11 maart, huurprijs is 500 euro per kalendermaand 1 maand vooruit te betalen en een halve maand borg. Dit is inclusief Gas/Water/Licht/Wifi/TV/gebruik wasmachine etc

Het kennen van mensen in mijn friendslist (of friends van friends) is een bonus.
Bewijs van inkomen/draagkracht wordt gevraagd.

Anne
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ruime zolderkamer te huur in Den Bosch

Bericht door eireann »

Als je me op Fetlife als vriendje hebt: Please kick my writing!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie