Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

@Tessie Same, en ik bedoelde het niet als reactie op de rare actie van die goochemerd bij jou, was een beetje afgeleid geraakt door alle voorbeelden waar ik ook de mijne aan toevoegde. :)

@Anne Postbezorgers kunnen bij ons vaak de voordeur niet eens vinden, dus kweenie of dat zou werken. Maar wie weet, ik zal eens googlen, ik had er nog niet aan gedacht of dat kan. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door chell »

Wij hebben zulke fijne PostNL bezorgers sinds we verhuisd zijn! Ben ik echt blij mee. Oke, ze vragen wel of je je pakje even beneden in de hal wilt komen halen (er zijn hier 212 woningen in één complex, dat zijn per dag héél veel pakjes), maar als je dan zegt dat je dat niet kunt omdat je bijvoorbeeld aan het koken bent, dan komen ze een half uurtje later alsnog netjes naar boven. Voordeel van zo'n groot complex is dat er ook altijd wel buren zijn waar het achtergelaten kan worden.
DHL wisselt een beetje, maar is stukken beter dan bij ons vorige huis (dat konden ze nooit vinden). DPD is kut als altijd.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Mijn dichtsbijzijnde DPD pakketpunt is echt in afrika, ik baal altijd ZO ERG als er daar iets wordt afgeleverd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door chell »

Wij hebben een soort conciërgedienst in het complex en als zij er zijn belt DPD gewoon nergens aan, maar geven alle pakjes direct daar af. Doen ook geen briefje in de bus
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door juffie »

De DPDbezorger hier rookt AL-TIJD voor mn deur. Gatver
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ieuw :S
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Gatver. Ik las vandeweek op loopings dat 80% voor een rookverbod in de hele Efteling is. De overige 20% zit fanatiek op Facebook geloof ik. :shock: De reacties joh, niet normaal. Terwijl het er gewoon gaat komen, in Slagharen is het ook al.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

kitten schreef: 28 feb 2020, 12:44 Gatver. Ik las vandeweek op loopings dat 80% voor een rookverbod in de hele Efteling is. De overige 20% zit fanatiek op Facebook geloof ik. :shock: De reacties joh, niet normaal. Terwijl het er gewoon gaat komen, in Slagharen is het ook al.
Waar vinden we dat popcorn topic?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Zeker dezelfde mensen die ophef veroorzaakten toen het racisme in de carnaval festival wat minder werd :p.

Tis een plek met veel kinderen, ik vind een rookverbod eigenlijk heel logisch. Kut als je rookt wel maar ja daar kan ik nooit echt zo mee zitten :p
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Als dominant kan ik mij een nicotine-denial opleggen best voorstellen ...
Is weer eens wat anders dan een KKV. :twisted: :mrgreen: :hypocrite:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door juffie »

kitten schreef: 28 feb 2020, 12:44 Gatver. Ik las vandeweek op loopings dat 80% voor een rookverbod in de hele Efteling is. De overige 20% zit fanatiek op Facebook geloof ik. :shock: De reacties joh, niet normaal. Terwijl het er gewoon gaat komen, in Slagharen is het ook al.
Bizar he! Echt joh. ‘Ze pakken ons alles af! KutRutte!’ Like, eh...
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Komt er niet eens een rookhoekje ver weggestopt in het park? Met zo'n hele dag weg snap ik wel dat rokers dat niet tof vinden. Ik ben voor 95% rookvrij. 1 grote zandbak om in te roken waar geen kids mogen kunnen ze wel maken toch?
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik kan er begrip voor opbrengen dat de overheid bezig is mensen bewust te maken over de risico's van (mee)roken. In het bijzonder met betrekking tot kinderen. Maar zoals de overheid nu bezig is, het is geheel doorgeschoten. De betutteling slaat volslagen door. Het lijstje waar rokers gewoon en ongestoord hun shaggie mogen opsteken wordt wel steeds steeds korter.
Zelf behoor ik tot de niet-rokers, ondanks dat mijn beide ouders fervente rokers zijn.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Als dit een keuze van de Efteling is dan heeft de overheid daar niks mee te maken natuurlijk
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

Mack schreef: 28 feb 2020, 15:03 Als dominant kan ik mij een nicotine-denial opleggen best voorstellen ...
Is weer eens wat anders dan een KKV. :twisted: :mrgreen: :hypocrite:
Als roker kan ik me voorstellen dat ik daar best een stimulans tot stoppen van kan krijgen hahahahaha
Plaats reactie