Hoi allemaal!

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Deleted User 2188

Hoi allemaal!

Bericht door Deleted User 2188 »

Na lange tijd mijn BDSM gevoelens voor mezelf te hebben gehouden, voelt het goed om eens met andere 'soortgenoten' te praten ;-)

Ik ben dreadlocks (nickname natuurlijk), achter in de 20 en woon samen met mijn vriendin (relatie van een aantal jaar).
Ik ben voornamelijk erg into femdom en bondage.

Hoewel ik het heel erg leuk heb met mijn vriendin, kan ik dit niet volledig bij haar kwijt. Begrijp me goed want zij doet alles om richting mijn wensen te komen en ik probeer me af en toe 'in te houden', maar het blijft wel lastig.
Zij heeft gewoon niet dezelfde gevoelens voor BDSM als die ik heb, ze houdt meer van vanilla seks (waar opzich niks mis mee is op zijn tijd).

Ik worstel er wel mee. Zij is op de hoogte van mijn 'wensen' maar snapt het naar mijn idee niet volledig. Ik ben daarnaast ook veel meer met seks bezig dan dat zij is. We houden van elkaar maar het geeft gewoon fricties.

Naast dat ik het gewoon erg leuk en geil vind om over alles rondom BDSM te praten met anderen via dit forum (en een hoop nieuwe dingen wil ontdekken), hoop ik ook dat iemand of meerdere mensen hier mij kunnen helpen als een soort klankboard.

Nu wil ik nog even zo'n coole smilie gebruiken hahaha :mistress:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Voleuse »

Welkom :)

Ik denk dat je verhaal voor velen herkenbaar is. Er zijn volgens mij ook wel draadjes over te vinden op dit forum. Ik zat (lang geleden) in dezelfde situatie, ik heb het toen uiteindelijk uit gemaakt en dat was een super goede beslissing. Ik ken ook koppels die het opgelost hebben door hun relatie te openen. Wel denk ik persoonlijk dat "je inhouden" niet echt een oplossing is (de mensen die zich succesvol hebben ingehouden zul je natuurlijk ook niet terug vinden op een forum over kink). BDSM gevoelens laten zich in mijn ervaring echt niet zomaar onderdrukken. Voor mij kwam het altijd weer terug ook al hield ik heel veel van mijn vanilla vriendje en ging ik weg van alle forums enzo. Jouw verlangens zijn gewoon oke, net zo oke als haar verlangen naar vanilla seks. En als dat binnen je relatie er niet mag zijn, ja, dat lijkt me geen situatie die op de lange termijn houdbaar is.

Maar goed, hier spreekt ook iemand die heeeeel erg into kink is en naar kinkfeestjes gaat en een aanzienlijk deel van mijn geld steek in bondage en echt helemaal nooit meer een vanilla persoon zou daten hahaha. Toen ik het eenmaal goed had ervaren kon ik echt niet meer terug.

Trouwens een tip (geldt voor iedereen die nieuw is), in het Leesvoer-hoekje van het forum staat een link naar de meet the kinksters podcast. Elke keer komt daar een andere kinkster (en andere kinks) aan bod. Super leuk als je een realistisch beeld wil krijgen van hoe kinksters nou echt zijn (niet raar en eng).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Hoi allemaal!

Bericht door JJV »

:coffee: :koffie: !

:static:
~\v/~
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Hoi allemaal!

Bericht door pluis »

Welkom, dreadlocks!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Pien »

Welkom!
Deleted User 2188

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Deleted User 2188 »

Thanks allemaal voor jullie reacties.
Het voelt fijn dat het herkenbaar is voor mensen hier, maar het is ook wel een beetje eng dat veel mensen uiteindelijk een punt achter hun relatie hebben gezet. Ik ga de forums zeker lezen :D

Is er hier iemand van het vrouwelijke geslacht die misschien via pb wat tips wil geven (aangaande het bovenstaande) en natuurlijk ook gewoon voor de fun :D Lijkt me super spannend om met een vrouwelijke dom in contact te zijn.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Hoi allemaal!

Bericht door pluis »

Voor tips kan ik me voorstellen dat je ook van mannelijke subs veel kunt leren ;)

Verder zul je denk ik merken dat mensen eerder zullen pb-en als ze je eenmaal een beetje kennen. Laat duszeker van je horen en vraag maar raak.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom hier op WS.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Blue

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Blue »

Welkom hier dreadlocks789 :)
Plaats reactie