voorstellen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Shieltje

voorstellen

Bericht door Shieltje »

Waar te beginnen.... Ik denk dat ik deze pagina al zeker een jaar of 9 geleden ben tegengekomen in mijn toen al zoektocht naar mijzelf....Ik heb eigenlijk altijd al "andere" gedachtes gehad... Hoe zou het zijn als ik vastgebonden zou zijn, geblinddoekt...volledige overgave... Ik kan me dit al vanaf heel jongs af aan herinneren... Maar steeds weer weggestopt... diverse relaties gehad... op mijn manier geprobeerd dingen verlangens bespreekbaar te maken... maar dat liep steeds uit op niets... Nu weet ik ook waarom uiteindelijk mijn relaties op seksueel gebied doodbloeden en ik soort van ongelukkig wordt... in de laatste relatie 16 jaar ben blijven hangen met de laatste 6 jaar als broer en zus. Nu inmiddels weer een tijd alleen en iedere x weer kom ik uit op deze pagina... Lezen lezen en lezen, en vandaag maar de stoute schoenen aangedaan om een account aan te maken...
Vragen zoveel vragen... mijn hoofd loopt om... onrust in mijn lichaam... mijn huid staat vol continue strak en hartslag krijg ik maar niet onder controle..
Ik denk wel dat ik weet wat ik wil... maar ja.. waar vind je dat... niet zomaar bij de jumbo met een mandje door de winkel...

Hoop hier meer antwoorden te krijgen.

X Shieltje
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: voorstellen

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, en jouw verhaal is voor velen herkenbaar. Het is voor nieuwelingen een wat moeilijke tijd door "corona", omdat alle bijeenkomsten niet doorgaan. Maar als dat wel zo wordt, zou ik beginnen met een munch om rustig aan te beginnen. En hier heel veel lezen, want er is een hele berg aan info.

Een andere tip is om ook de tijd te nemen voor jouw ontdekkingstocht.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Deleted User 2176

Re: voorstellen

Bericht door Deleted User 2176 »

Welkom!
Volgens mij heb je de juiste ingang reeds gevonden en nu is het zoeken naar de goede weg om je doelen te halen.
Er is op dit forum ook een vragenrubriek en daar mag je alle vragen stellen die je wil.
Wij plaatsen wel de wegwijzers voor je, dan kan je dat alvast in je mandje doen :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: voorstellen

Bericht door eireann »

Wat fijn dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: voorstellen

Bericht door Mack »

Welkom! :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: voorstellen

Bericht door pluis »

Wlekom Shieltje :)
Shieltje

Re: voorstellen

Bericht door Shieltje »

Dank jullie wel voor welkom heten. :-)
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: voorstellen

Bericht door Jezebel »

Welkom hier! Kopje thee/koffie? Of liever iets fris? *schenkt in*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: voorstellen

Bericht door Pien »

Welkom!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door Peter^ »

Welkom. Ik hoorde van het weekend van iemand dat zij hier al een tijdje meeleest en dat zij enorm veel gehad heeft aan dit forum bij haar ontdekkingstocht en zelfinzicht.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie