Wat doe jij om fit te blijven

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door JJV »

o goth, ik heb nu beeld van een soort amfibische ligfiets...
~\v/~
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door puppie »

Bij de decathlon hebben ze een opblaasbare kajak :)
Gebruikersavatar
S+even
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 mar 2021, 21:50

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door S+even »

Hopelijk zijn die kayaks self inflatable of inflata(bull)...
Als ik zo'n ding zelf moet opblazen dan wordt het een adembenemend avontuur mét de kayak ipv in de ka(yakkes)..
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tessie »

Erwt had eerst een opblaasbare kajak, maar die was echt snel lek. :S
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door puppie »

Ah dat is dan wel heel erg zonde Tess!
Bij de decathlon zijn ze niet bepaald goedkoop, mag toch wel een beetje kwaliteit van verwachten
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tessie »

Whiee de kajak komt morgen! Ik ga alleen dan net een weekendje weg, dus kan 'm ws pas dinsdag uitproberen. Maar biiijnna :D
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Jezebel »

Tof Tessie! Leuk ook dat je vanuit huis zo dicht bij water zit, waar je fatsoenlijk op kunt kajakken.

Zelf doe ik momenteel helaas bijna niks aan sport/beweging :( ik danste drie keer per week, ook tijdens de lockdown nog. Microsoft teams aan en gaan, dat had mn dansschool wel goed opgepakt gelukkig. Maar inmiddels ben ik 6 maanden zwanger, en kan ik al máánden niet meer dansen zonder direct last te krijgen van mijn bekken en buik. En ook gewoon wandelen is eigenlijk teveel. Laat staan rennen :/
Als iemand nog ideeën heeft om arm- en schouderspieren te trainen, zonder je buik(spieren) te belasten, houd ik me aanbevolen!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door kitten »

Klinkt wel als een gave sport, kajakken. Bij mooi weer dan.

Ik was gisteren bij de fysio.
Fysio: "Doet u nog iets aan beweging?"
Ik, trots: "Ja, ik werk tegenwoordig in de keuken. :biggrin: "
Fysio: "Ja, maar doet u nog iets aan beweging?"
Ik: "Ja. Ik wérk. :| "

Toen heeft ie dat maar opgeschreven. Hoezo telt dat ineens niet meer?? Ik sjouw kratten met 20kg wortel, zakken met 9kg rijst. Ben voortdurend in beweging. Maar het telt alleen als de beweging nutteloos of hobbymatig is? :slaan:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Daantje »

Wat een knurft. Sinds ik niet meer in een winkel werk merk ik echt wel een enorm verschil in conditie en gewicht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Jezebel »

Niet iedereen realiseert zich dat 'werken in de keuken' betekent dat je eigenlijk parttime aan het gewichtheffen bent, daar had ik ook niet bij stilgestaan. Maar hij had beter kunnen vragen wat dat dan precies inhoudt, dan dezelfde vraag nog een keer te stellen.
Het hangt er ook echt vanaf wat je doet in een winkel, van het bijbaantje waarbij ik achter de kassa zat werd mijn conditie echt niet beter!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tijgie{K} »

Nadat ik weken achter elkaar nauwelijks bewoog, voelde ik me heel naar. Ik kon de knop omzetten en sinds 30 januari loop ik elke dag een ommetje met de Ommetje app. De keren dat ik niet gelopen heb, zijn nog steeds op één hand te tellen en daar ben ik heel trots op. Ik heb nu zo vaak gelopen na kinder bedtijd dat het echt een gewoonte is geworden. Sinds deze week is er een ook Ommetje wedstrijd van mijn werk, dus dat geeft een hele nieuwe dimensie aan het geheel. 😄
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tessie »

Ik heb vandaag voor het eerst gekajakt en het is zooooo leuk! Ik heb een soort karretje voor er onder, zodat ik 'm makkelijk mee kan nemen naar de plas, dus dat is super handig. En het instappen ging gelukkig ook veel makkelijker dan ik had gedacht en het kajakken zelf ook. Het was echt super tof om eindelijk eens op de plas te varen ipv er altijd alleen maar omheen te lopen. Alleen het uitstappen uit die kajak hahaha! Wat een ellende is dat. Daar moet ik duidelijk nog wat meer mee oefenen hahaha :D Maar gelukkig niet in het water gevallen.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door isara »

Ah tof hoor! Lijkt me echt heel leuk, zo anders
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door kitten »

Hoe ben je erop gekomen? Is het niet koud? Heb je er speciale kleren voor aan? Doe je zoiets samen met iemand? Zoveel vragen!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tessie »

Vorig jaar wilde Erwt1 voor z'n verjaardag een kajak, want hij had het een keer gedaan hier bij het buurthuis (ook aan het water dus) en hij vond het super leuk. Dus toen hebben we een opblaasbare kajak gekocht voor hem. (wat hij overigens maar 2 keer heeft gedaan ofzo, toen was het ding ook lek en had 'ie er verder geen interesse meer in... :X ) Maar goed, mij leek het wel heel tof, alleen kon ik niet in die opblaasbare ivm gewicht. En ik dacht dat ik mss ook te dik was om te kajakken en eng en alles. Dus nou ja, toen heb ik er een jaar over nagedacht :') en uiteindelijk besloten om er toch eentje te kopen, want het leek me al een jaar super leuk.

Ik heb het nu 2 keer gedaan en ik vond het vandaag wel een beetje fris, maar niet echt koud. Kwam vooral omdat ik wel een beetje nat was geworden door het water wat van de peddel afloopt op je armen. Ik ben gewoon in mn normale outfit gegaan (panty's en jurkje gisteren en vandaag panty's, rokje en shirtje. Met daaroverheen een dun jasje. Maar ik kwam er wel achter dat het gewoon niet een handige outfit is hahahaa! Dus ik ga zo nog even een extra sportlegging kopen, want dat is denk ik wel echt praktischer, want een uitlopend rokje belandt al snel in het water haha! En ik klim echt niet zo charmant uit die kajak, dus dan gaat m'n panty vast een keer stuk.

Ik doe het alleen. Lijkt me super leuk om het met iemand te doen. Erwt1 is nu wel gemotiveerd om z'n kajak te plakken, dus dan kunnen we ook samen. En als ik het beter kan (langer kan volhouden) wil ik deze zomer ook nog wel met iemand samen gaan kajakken. Lijkt me vet leuk!
Plaats reactie