Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Bericht door pluis »

Leute, ik wil wat nieuws. De wasknijpers hebben me te scherpe randjes en teveel kans op ' scheef' te schieten bij op- en af doen, en de 'clover clamps' ben ik echt ontwend en / of niet meer maso genoeg voor.

Ik zoek dus 'n leuk nieuw setje dat wel knijpt, niet scherp is, waar je makkelijk een beetje aan kunt trekken en wat liefst ook nog n beetje instelbaar is qua formaat en druk (dan heb ik er na top surgery ook nog wat aan). Plus, ideaal als ze ook met lompe post-orgasmische handen een beetje makkelijk te verwijderen zijn (want ik gebruik ze dus (ook) op mezelf).

Wat zijn jullie favorieten?
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Bericht door Mack »

Oei, daar zitten een paar tegenstellingen in.
Niet te hard knijpen en aan kunnen trekken is een ... ehhh ... interessante uitdaging. Maar misschien te halen met de combi "creatief met kurk" & "experimenteren maar". ;)

Als je wil dat de knijpertjes blijven zitten zonder (te) veel druk zul je moeten zoeken naar stroef materiaal. Bijvoorbeeld rubber (als je geen latex allergie hebt) of .... grof schuurpapier (kan weer een heel eigen sensatie geven :P ).
Door rubber op wasknijpers te lijmen kun je de scherpe randjes afdekken. Als wasknijpers te hard klemmen kun je de veer iets uitgloeien in een gasvlam (hoeveel is alleen te bepalen met trail & error)

Er zijn ook van die klemmetjes waarvan je de druk kan instellen:
Klemmetjes.jpg
Als je die combineert met stroever materiaal kan dat misschien ook werken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Bericht door Peter^ »

Wellicht maakt het ook uit waar je de klemmen plaatst: op het uiteinde van de tepel of meer aan de basis.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
S+even
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 mar 2021, 21:50

Re: Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Bericht door S+even »

Uit mijn toolbox gebruik ik deze...klein maar fijn en op meerdere erogene gebiedjes te gebruiken.
Deze hebben beweegbare klembekken en springen dus niet snel los...
Screenshot_20210425-144021.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Bericht door pluis »

Kijk, daar zitten leuke kandidaten bij. Ik dacht zelf idd aan zoiets als wat Mack voorstelde, maar t is goed om te zien wat de alternatieven zijn. Zal 'ns een ordertje plaatsen en terugrapporteren :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Doe mij 'ns een tip voor tepelklemmen?

Bericht door tessie »

Ik ben dus echt fan van de unicorn klemmen van Nielzs! Weet niet zeker of dat makkelijk los te maken is, want je moet draaien, en geen idee hoe handig je bent na je orgasme dan nog? Maar dit zijn by far de fijnste klemmen die ik de laatste jaren heb gebruikt!
https://nielzs.com/
Plaats reactie