Wat doe jij om fit te blijven

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door JJV »

Check 't merk' sharkskin

M'n huisgenootje gebruikt die met sup'en.
Minder stug dan een wettsuit

( en voor mensen die sup'en overwegen.. Doe paar lessen om te kijken of 't wat is. Les school hier verkoopt hun supboards eind vh seizoen)
~\v/~
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Jezebel »

Klinkt superleuk Tessie! Daar ga je vast nog veel plezier van hebben :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tessie »

Ik denk niet dat ik echt een wetsuitachtig-iets nodig heb voorlopig. Het weer gaat (als 't goed is) voorlopig toch gewoon beter worden en ik kan het toch nog niet zo lang volhouden dat ik echt heel erg afkoel als ik een beetje nat word :D Ik koop gewoon een extra sportlegging (sportshirtjes heb ik nog wel) en doe dat lekker aan :D
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door cinderella »

Misschien handig als je met kouder weer zou willen kajakken, zeker ivm mogelijk omslaan.
Ik heb zelf in m'n jeugd redelijk wat gekajakt. Houdt met kleding er rekening mee dat je eventueel moet zwemmen. Niet alleen ivm omslaan. M'n broertje en ik zijn eens op een meertje een wedstrijdje gaan doen met wind in de rug. We kwamen in het riet terecht en konden daar op eigen kracht bijna niet meer uitkomen omdat we door wind, golfslag en de beperkte beweging tussen de stengels steeds weer punt vooruit terug het riet in werden geduwd.
Wij hadden dus altijd zwemkleding aan onder onze gewone kleding. Denk aan extra laagjes, je hebt snel last van de wind. En zonnebrand, want de zon reflecteert in het water, dus je krijgt de dubbele laag.

Qua uitstappen, dat blijft altijd tricky. Het makkelijkste is langzaam parallel aan een strandje landen, en dan net blote voeten of waterschoenen aan beide kanten buiten boord.
Wij voeren meestal in poldervaarten en sloten. Dan was het een stukje langs de kant zoeken dat ongeveer even hoog is als de kano. Peddel achter je rug. Één blad op de kant leggen en aan die kant met je hand bij dat blad vastpakken. Met je andere kant achter je rug de rand van je kuip én de stang van je peddel vasthouden. Hold on for dear life. En dan zo elegant en trefzeker mogelijk je lichaam opheffen en op de kant werken. Tijdens m'n tienerjaren dus al lastig, nu zou ik waar mogelijk voor de natte voeten optie gaan.

In ieder geval: veel plezier en geniet er (samen met erwt) van!
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door tessie »

Haha elegant had ik al opgegeven, maar ik krijg m'n billen dus niet hoog genoeg ofzo. Ik weet ook niet zeker hoe ik dat kan oefenen/trainen. Maar vanmiddag ben ik er uiteindelijk wel uitgekomen haha, je moet alleen niet vragen hoe :p

Qua kleding vind ik het nu nog niet zo interessant, want ik ga alleen als het redelijk goed weer is en als ik hier in de plas in het water val, kan ik volgens mij gewoon staan. Het is hier volgens mij nergens diep :D
Gebruikersavatar
S+even
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 mar 2021, 21:50

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door S+even »

Mountainbiken....heb een mountainbike gekocht en ik ben gaan mountainbiken...
Er zijn allerlei apps met mooie en uitdagende routes....lekker in de buitenlucht.
Wel flink wat zadelpijn...en mijn "buenas noches" hebben het ook zwaar te verduren gehad...
Maar ik ben vastbesloten om door te zetten.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Crownless »

Ik had vorig jaar met goede moed hardloopschoenen gekocht, maar meteen weer gevoelige schenen. Daarna mijn sport inleg zooltjes opgezocht, bij laten stellen, naar nu passen de hardloopschoenen niet meer goed en krijg ik blaren op mijn hiel. Dus dacht ik, laat maar.

Mijn gedachten zijn best wel duister en als ik ga wandelen ga ik piekeren, dus doe ik dat maar niet. Ik wandel soms met het gezin. Of ik speel tikkertje of voetbal met de kinderen.

Ik wilde gaan boulderen, maar corona, dus dicht. En last van depressie, dus durf niet anyway.
Ik sta wel ingeschreven voor een soort van sportclubbeweegding onder begeleiding van een fysio voor mensen met psychische klachten. Maar u raad het al: nog niet begonnen want corona.

Maar, ik ontdekte dat mijn werk een soort van digitale groep energizer sessies heeft van 15 minuten, dat lijkt me wel ok.

Al ging ik vandaag door mijn rug, dus ik denk dat maandag eerst huisarts en daarna fysio wordt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Mack »

Meh Crownless ... wat je noemt een clusterfuck. :evil:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Crownless »

Mjah. Ik kan in ieder geval eind van de dag bij de fysio terecht (op loopafstand :static: ) dus dat is iets. En ik moet de huisarts terugbellen tussen 11 en 12.

Ik had nog naproxen 500 liggen, dus dat doet wel iets.

Ik had vannacht wel gedroomd over kano-en, dus blijkbaar deed dat idee ook iets bij mij?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door eireann »

Fijn Crownless~!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door Crownless »

Nou, ik kreeg meer pijnstillers van de dokter en de fysio denkt dat het vooral vast zit en daardoor de beenzenuw irriteert. Ik moet vooral blijven bewegen en in bad liggen (goh, wat vervelend nou).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
S+even
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 mar 2021, 21:50

Re: Wat doe jij om fit te blijven

Bericht door S+even »

Fitness club weer open.... yeahhhhh baby !
Plaats reactie