slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik zit in de trein naar Berlijn :).

Beetje jammer wel dat er op Amsterdam Centraal gewoon NERGENS een tijdschrift te krijgen was (de boekwinkel was dicht want zondag?!). Dus nu heb ik weinig om me te vermaken de komende 7 uur. Oeps.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Whaaaat

Das nieuw.
En naar

Maar Berlijn is dan alsnog wel gaaf enzo.
Have fun
~\v/~
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik ben van plan om een paar kasten (plus nog wat andere artikelen) te gaan bestellen bij de bekende blauwe blokkendoos :D En zie dat hun ook een meubelmontage-service hebben die thuis de meubels komen monteren :P Maar wat ik niet kan vinden is of ze dan het verpakkingsmateriaal meenemen na het montagewerk.
Uiteraard hangt aan die service een prijskaartje, maar als je voor zo'n €400 besteld, dan is het best zinvol om het in elkaar zetten over te laten door het bedrijf te laten doen :yes:
Ik hoop (en verwacht het eigenlijk ook wel) dat het verpakkingsmateriaal meegenomen wordt, alleen is daarover geen info te vinden... Ik kan het tenminste niets hierover vinden op hun website.

Nu weet ik dat er aardig wat forumleden zijn met ervaringen met IKEA, wellicht dat jullie het weten?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ah, thanks!
Ondertussen gaat het er steeds meer op lijken dat het grotendeels nieuwe meubels zijn die in mijn appartement gaan komen :D
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Hou er rekening mee dat de levertijden van meubels (van welke winkel dan ook) momenteel langer dan gebruikelijk kunnen zijn ivm corona/wereldwijd houttekort.
Ik weet niet hoe IKEA nu is, maar weet dat zij een paar maanden geleden in ieder geval ook veel problemen hadden met leveren.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Als ik vandaag bestel, dan moet ik eerst de bezorgdatum kiezen. En volgens de site is aankomende maandag al de eerstvolgende mogelijkheid. Echter, bij het kiezen van de artikelen zie ik vaak genoeg staan dat het betreffende artikel momenteel niet leverbaar is. Maar dat heeft niets met leveren te maken, want je kan het niet bestellen.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Dat is dus wel wat ik bedoel. Alleen IKEA laat het je nu gewoon niet bestellen, terwijl een ander bedrijf wellicht zegt "u krijgt het over 20 weken"
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

Ben ik weer :D

KPN levert kennelijk standaard interactieve tv :shock:
Maar goed, heb alles aangesloten en het werkt ook nog en ook de Wifi doet het :P
Ondertussen bevestiging gekregen dat IKEA aan het eind van deze middag mijn bestelling laat bezorgen en dat morgenochtend een paar mannetjes zullen komen om de boel in elkaar te zetten.

Ben inmiddels ook op verkenning geweest in de NettoRama en reeds enkele aankopen aldaar gedaan. Viel mij op bij de zuivelafdeling dat alles reeds kort bij de houdbaarheidsdatum zit :( Voor een gezin wellicht geen probleem, maar voor een alleenstaande is het een ander verhaal.

Hier in huis is het nog wel ff wennen, veel staat op een andere plek dan ik gewend was en grijp soms mis. En dan is het zoeken van waar heb ik het gelaten?
Maar morgen wordt alles beter, dan heb ik mijn bestelde meubels en die zijn later op de dag ook netjes in elkaar gezet.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Even wennen altijd hé.

Ik ben deze week de moeder weer aan het verhuizen (met hulp!) Ze verhuisd letterlijk 2 verdiepingen naar beneden. Het leek me een makkelijke verhuizing, hele maand de tijd, veel praktische hulp en rustig op ons gemakje wat dingen verplaatsen. Maar de ene helft van je spullen in 1 huis en de andere helft in de andere is ook niet alles. Woensdag gaat het bed over en dan donderdag en vrijdag nog een paar uurtjes.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Ik ben vandaag bij Ikea geweest, voor een simpel wastafelkastje en een bijzettafeltje op wielen. Het tafeltje is om 's nachts mijn kolfspullen op te zetten naast mijn bed en het wastafelkastje wilde ik al heel lang. En wat was het fijn om weer "gewoon" naar ikea te kunnen en een kastje in elkaar te kunnen zetten zonder dikke buik of buiten adem raken!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik vind het fijn dat dat je allemaal al lukt! Facebook gaf mij vandaag een reminder dat ik 4 jaar geleden blij was dat ik de apotheek haalde. En dat was dag 13. Ikea was echt nog een brug te ver toen.
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

eireann schreef: 19 okt 2021, 17:10 Yup. Dat doen ze.
https://www.ikea.com/nl/nl/customer-ser ... /assembly/
Komt er een mannetje met rugklachten, kan niks tillen of versjouwen. Dat noemen ze bij IKEA service :shock:
En daar betaal ik een flinke prijs voor!
Meneer is onderweg, dus ik kijk het ff aan hoe het verloopt.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ah de vreugde van onderaannemers...
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 2176 »

eireann schreef: 26 okt 2021, 12:27 Ah de vreugde van onderaannemers...
Inderdaad :(
Zit hier nu opgescheept met een hoop zooi aan verpakkingsmateriaal. Dat wordt niet meer door meubelmontage afgevoerd, dit in tegenstelling tot wat op de IKEA-site staat...
Dus wie mag het opruimen? Waar heb ik voor betaald??
Plaats reactie