Budgetteren: YNAB.

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door chell »

Go Nijntje! Fijn ook met een nieuw huis op komst. YNAB tijdens een verhuizing is the bomb!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door kitten »

Hallootjes! Ik ga het ook wagen. In 2018 was ons huishoudboekje te ingewikkeld (en de nood niet hoog) om in ynab te proppen, maar nu zijn we met een meer gangbaar aantal volwassenen en een meer overzichtelijk financieel gebeuren. Bovendien willen we heel graag het huidige huis kunnen aanhouden en dan zullen we toch andere keuzes moeten maken. Dus, ik ga ervoor! :D
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door skaoot »

Ik ben nog steeds fan. Soms is het stom dat er weinig geld is om werk te geven, maar het doet het werk wel :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Nijntje »

Ik was heel enthousiast dat je nu ook je Europese bank kunt koppelen met YNAB. Scheelt veel typwerk. Alleen krijg ik slechts error… dus dan nog maar weer even door typen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door kitten »

Is het al ingevoerd?
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Jezebel »

Ik ben alweer zo lang niet actief aan het ynabben dat ik die functie helemaal had gemist! Dat zou wel veel schelen, maar eens in de gaten houden of die binnenkort gaat werken.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door skaoot »

YNAB heeft ruzie met m'n creditcard :( Pakt 'm niet meer, en enige manier om te betalen is creditcard. De het mezelf giften optie die ze voorstelden werkt niet, zelfde foutmelding. En bank bellen vanmiddag schoot niet op (meer dan 10 wachtenden O_o). Morgen nog maar eens bellen (als het nou net nog voor de prijswijziging zou lukken...). En anders maar overstappen naar iets anders ben ik bang.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door eireann »

Welke foutmelding?
Als je abo bijna afloopt kan je overwegen onder een ander email adres te registreren, free trial, wel meteen aanschaffen. De afschrijving, voor huidige prijs, is dan over 34 dagen.
Ik had nog maar 2 dagen over dus was voor mij het makkelijkst. (En yay schone payee lijst!)

Als je abo nog langer loopt is toch de gift subscription beste optie, zo met krap anderhalf uur nog.
Kan iemand voorschieten?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door skaoot »

eireann to the rescue! nogmaals dank!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door kitten »

Het heeft 11 maanden geduurd, maar vandaag sloeg mijn gemopper om in een aha-moment! :light: Ynab werkt! :inluv: De enorme VvE rekening die we jaarlijks moeten betalen, is gewoon bijna ongemerkt bij elkaar gespaard. Maar het is geen snelle oplossing zeg! Ik ben blij dat ik er in januari mee ben begonnen, ik heb we nu pas voor het eerst dat besef dat ik het begin te snappen en dat ik er (veel!) profijt van heb. En, achteraf bezien, dit had tijdens de poly ook gekund. Ik dacht dat ons financiële huishouden toen te ingewikkeld was, maar dat is niet zo. Ik had het toen ook al kunnen doen.

Kortom, ik ben vandaag lid geworden van de Ynab fanclub. :static:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Budgetteren: YNAB.

Bericht door Crownless »

One of us, one of us!

Ik ben ook nog steeds blij. Bryan is geen paniekdraak meer op onze hoard, en ik ben iets minder van tralala geld uitgeven who cares tralalalalaaaaa!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie