slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

De skills vallen wel mee, het blijft ikea. Het is meer extra handjes hebben en hulp om de oude keuken af te voeren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ah ja ik dacht meer aan onze vervallen keuken. Die heeft een schuin dak enzo... Niet zo ikea vriendelijk. Ik zou je graag helpen, normaal sta ik wel vooraan voor dat soort dingen, maar ik ben een beetje overwhelmed de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Schuin dak maakt het wel een stuk lastiger allemaal. Ik moet ook al valsspelen, en de afwerkpanelen weglaten, omdat ik met beperkte ruimte zit en mijn keuken tussen twee muren moet schoenlepelen.

Ik heb nu al wel een idee hoe ik het wil hebben qua opstelling en ook wel een idee van looks. Levering moet kunnen in de periode dat ik wil, dus het is nu vooral extra handjes zien te vinden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik zal hier thuis de handige handjes eens vragen. Maar geloof dat hij geen vrije dagen heeft rondom kerst enzo en de weekenden zijn natuurlijk feestdagen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik heb nog steeds long covid dus 😬 aan mij heb je niks
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Ja hoor, ik vind dat wel een plan. Als het tenminste op een heel rustig tempo kan.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Ik zal Jerry porren, maar eigenlijk hebben we zelf nogal veel in de planning qua klussen binnenkort.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Ik ga kijken of ik kan. Voor mij is het een gekke feestdagenperiode want het werk loopt af en dus _moeten_ alle machines de deur uit. Als ik pech heb zit ik in de fabriek overuren te maken, maar als dat niet zo is dan kan ik wel helpen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Goed dat je het vraagt Daantje! Mijn sidekick gaat enorm in de weg lopen en willen helpen met een plastic schroevendraaier, dat helpt niet
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik zit in de trein. De akoestiek doet echt rare dingen. Ik zit helemaal tegen de deur aan. De coupé zit redelijk vol. Maar boven het geroezemoes uit kan ik één dame feilloos verstaan en ze zit voorbij het midden vandaag hier gezien. Het is echt bizar, hoe zuiver ik haar kan verstaan terwijl haar gesprekspartner in het geroezemoes weg valt. En ze praat niet hard of zo. Hele rare gewaarwording dit.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Ik kan vaak gesprekken volgen op behoorlijke afstand. (beetje beroeps deformatie)
Maar dit klinkt wel erg ongewoon.

Nog ontdekt hoe en wat?
~\v/~
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door Charles »

Selectief gehoor wellicht?
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Geluid kan hele rare dingen doen. Ik kan mensen beneden op straat verstaan, ik woon op 8 hoog.

Je hebt ook van die plekken waar je een heel eind uit elkaar kan staan en dan naar elkaar kan fluisteren.

Eigenlijk zou je volgende keer op dezelfde plek moeten gaan zitten, kijken of het dan weer zo is.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Ik word ook echt helemaal gék in een werfleider in utrecht bijvoorbeeld. Het geluid daar zorgt ervoor dat ik na een uur totaal overprikkeld wegvlucht.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Geluid dat weerkaatst kan echt heel duidelijk doorkomen.

Als je naar het Teylers Museum in Haarlem gaat, daar hant een horloge in een akoestische spiegel aan de andere kant van de zaal kan je dat luid en duidelijk horen tikken als je bij zo'n zelfde spiegel staat. (En tussen die twee dingen licht ook nog de top van de Mont Blanc.)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie