Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Ik moet er wel bij zeggen dat ik deze vrouwen niet voor mij alleen heb. Ze hebben meerdere riggers, dominanten. (Speel)partners.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 2176

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 2176 »

Peter^ schreef: 21 aug 2021, 18:28Ik heb op mijn Fetlife profiel mijn status veranderd van single naar widower.
Wat is een widower :?:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Crownless »

Een weduwnaar.

En ik snap het wel. Weduwnaar laat zien dat je een langdurige liefdevolle relatie achter de rug hebt. En dat geeft de indruk dat je betrouwbaar dating-materiaal bent.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Fijn, Peter! Beetje raar wel natuurlijk, dat dat ineens zoveel makkelijker lijkt, maar ik gun het je wel. :) de uitleg van Crownless klinkt wel plausibel.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door miss_meeko »

Hier komt er eindelijk weer leven in. Begin weer wat meer te daten (wel met oud bekenden). Heb een vriendin/collega op sleeptouw genomen naar feestjes en die is nu zeer enthousiast ook het wereldje aan het verkennen. Het voelt alsof het vuurtje weer meer aan staat 😀
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Dat herken ik. Ik heb een friend with benefits, een booty call (dat is net minder dan een fwb, want tussen de dates door praktisch geen contact en om de één of andere vreemde reden werkt dat) en daarnaast een hele leuke online flirt. Hopelijk binnenkort een eerste date met de flirt, want dat komt er maar niet van door vakanties. En daarnaast beginnen met Heerscher zaken ook weer een beetje actiever te worden.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Een soort lente in de herfst!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door isara »

Na 15 maanden nog steeds erg happy met Lover. Elke keer dat we elkaar zien is anders, verrassend, een feestje. Van hele geile seks tegen de muur, tot experimenten, tot emotionele vrijpartijen waar hij m’n tranen van ontroering met zijn duim weg veegt en mijn wang streelt terwijl hij me neukt.

Ook al is ie niet dominant (of niet op de manier waarop het voor mij werkt), hij is echt een cadeautje.

Hoe spannend ik het ook vind, ik ga wel proberen om weer wat te daten met D mensen, feestjes te bezoeken. Nou is dat voor mij niet iets wat heel automatisch en vanzelf blijheid gaat, maar ik wil wel echt proberen er de tijd en energie bewust in te stoppen.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door leonietje »

Damn nu voor de 3de keer in korte tijd ben ik tijdens de seks getriggerd in mn submood. Terwijl dat stukje jaren in de ijskast gestaan heeft (en dat was voor mij ok) en waar ik dacht dat hij alleen maar compleet nilla was heeft ie er 3x gewoon als een volwaardige kinkster op gehandeld toen hij mijn reactie zag.. en was ie gewoon gemeen op de kinky fijne manier. Ok hij heeft niks met pijn (geven) maar mentaal snapt ie het spelletje echt heel erg goed en slingerd ie mijn emoties alle kanten op. En nou vind ik het verwarrend en voel ik zoveel dat ik het ff niet onder woorden kan brengen en ik wil hem vertellen wat het met me doet maar het is eigenlijk alleen maar een enorme brei van emoties die nog volledig in de knoop zit. :panic:
Xerxikx

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Xerxikx »

Op het ogenblik belabberd op zijn best.
Vergelijkbaar met een hartmonitor die een flatline aangeeft met pieken naar beneden.

Na een relatie van 5 jaar haar het spreekwoordelijke bord met occasion om de nek gehangen.
Het stomme is dat ik er ben ingetrapt toen ze zei o ik ben ook into bdsm .
Achteraf alleen maar nieuwschierigheid toen het "spel" harder werd haakte ze af en wilde alleen vanilla
De bom barstte toen ik thuis kwam en al de bdsm speelgoed had ze weggeflikkert.
Dat was voor mij control alt delete .
17 maanden geleden was de laatste keer dat ik wat met bdsm heb gedaan .
Maar ja het bloed kruipt .enz.enz.
Maar toch 5 jaar down the drain.
Gelukkig ben ik langzaam weer begonnen met spullen te verzamelen.
Gelukkig zijn er weer concerten waar ik met plezier heen ga .
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door phedre »

sex-leven? bdsm-leven? wat is dat??
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Charles »

phedre schreef: 13 dec 2022, 19:18 sex-leven? bdsm-leven? wat is dat??
Vraag het aan Google, die weet alles :lol:
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Mijn speelpartner heeft last van migraine en depressie. Online/telefonisch hebben we veel ccontact. Maar spelen is er momenteel niet bij.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie