slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Daantje schreef: 09 jan 2023, 13:37Speaking of waar moet het heen: ik heb besloten mijn foodprocessor weg te doen. Ik kook eigenlijk altijd alleen maar voor mezelf dus die Magimix is overkill. Mocht er interesse zijn dan is het voor een WS-prijsje.
Hmmmm ... Dat vind ik wel interessant. Die ik nu heb staan moet nog terug naar Hack42.

Wat vraag je ervoor?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Als je al sinds kerst niet op WS geweest bent is het nu net als vroeger! Lange lijst ongelezen berichten. Leuk!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Is er nog iemand in Den Haag, vandaag?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Bij de A12 toch :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Geen commentaar :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Confused.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Er is een protest in Den Haag gaande. Mensen die erbij zijn, wordt afgeraden om dat online te melden.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ah
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Als het kon was ik ook gegaan :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Hallooooo WS ik heb een blaasontsteking. Yay.

En ik zit al een tijd te zoeken naar zo'n comfortabel huispak dat er wel nog een beetje leuk uit ziet en bij voorkeur ook niet helemaal uit China moet komen en ik kan precies niet vinden wat ik wil.

Hebben jullie nog leuke weekend plannen? Valentijns plannen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

https://www.bol.com/nl/nl/f/onesie-unic ... 130358190/
(te lui goede maat te zoeken)

Beterschap!
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Geen valentijnsplannen. Ja, werken, want de baas verwacht dat het de 14e drukker is. Maar dit weekend wel weer eens een femdomfeestje. :) Daar kijk ik wel naar uit!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb een velours pak van Hunkemöller wat ik heel fijn vind. Lekker comfi, maar ik durf er ook prima de deur in open te doen. En verder draag ik graag een legging met een sweaterdress. Ook comfi, maar best nog toonbaar, ook buiten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik heb geen valentijnsplannen. Maar we hebben eind januari al 4 dagen/nachten samen gehad. Zijn verjaardag was vorige week, gisteravond is hij hier nog een paar uur geweest en daarna nog de hele avond zitten appen. Over 1,5 week zijn we ook weer 4 dagen/nachten samen en gaan we wat leuks doen. En dan zie ik hem ook nog gewoon op het werk. En we willen ook nog een datum gaan prikken om dit jaar (vanaf mei ergens) een paar dagen samen naar Spanje te gaan. Dus we hebben al plannen zat samen! Al is iets extra's met valentijnsdag natuurlijk altijd leuk maar dat gaat hem niet worden. Ik vind het veel belangrijker dat ie me laat blijken dat ie me leuk vind op zijn manier en op zijn tijd en niet omdat het valentijnsdag is en het moet. Maar echt wat ben ik nog steeds ontzettend blij met die man :inluv:

En een huispak heb ik niet. Ik kleed me eigenlijk altijd meteen aan als ik uit bed kom. (En ik ben geen ochtendmens dus dat duurt altijd ff voor ik echt opsta) maar als ik me niet aankleed dan kom ik helemaal niet meer van de bank af op mn vrije dag.

Wat anders.. ik had voor morgen bedacht om mn heg in mn achtertuin drastisch te snoeien hij is namelijk veel te breed geworden. Blijkbaar kan dat zolang het niet vriest. En dan met de hoop dat hij dan volgende maand goed uitloopt en ik niet de hele zomer met een kale heg zit. Maar ik durf niet zo goed want hij was nu wel mooi vol en groen.

En ik heb bedacht dat ik zelf een plantenbak van hout ga knutselen. Mijn achtertuin is lelijk en een ergenis met lelijke pijnlijke grindtegels als je graag op blote voeten loopt en lelijke oude bielzen als plantenbakken. En ik heb hout over toen ik vorig jaar samen met mijn handige vader een nieuwe schutting heb gebouwd. Maar ik ben zelf niet zo handig of eigenlijk helemaal niet dus dit wordt wel een uitdaging en waarschijnlijk een meer maanden plan. :mrgreen: en als het toch lelijk wordt dan sloop ik de boel gewoon weer..

Dus heel levensverhaal weer..
Hoe gaat het verder bij jullie?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Klinkt fijn leonietje!
Hoe was het feestje kitten, en hoe staat de blaasontsteking voleuse?

De kamer van Kind is behangen en tis prachtig! Zo blij mee, en de opslagkamer/washok heeft een simpele vide voor opslag. Goede klusjesman gevonden :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie