Eerst een borrel van twee collega's omdat ze 'verhuisd' waren. Ik had na mijn werk eerst nog ergens anders nog werk te doen, en ben ervoor teruggekomen. Dus geen avondeten gehad. Bleek er preitaart en lasagne te zijn! Dat kwam goed uit. Nog lekker gezellig met een paar collega's zitten te kletsen, en om 8 uur door naar een lezing van Hans Sahar, georganiseerd voor de 4e klassen bij ons op school. Leerlingen hebben 3 kwartier bijna ademloos naar hem geluisterd. Je kon zien dat de man er ontzettend veel lol in had. En het wás ook erg leuk.
Daarna hebben ze schaamteloos vragen kunnen stellen, waarbij de zaal 2 keer dubbel heeft gelegen van het lachen. Kortom, geweldigenoten (alleen dan van de marokkaanse koekjes, de nootjes waren alleen op de borrel, maar heb ik niet genomen), I love my job!!!
(mensen die nu weten dat ze collega van me zijn, a.u.b. melden in pb, altijd leuk om nieuwe bdsm-ers te leren kennen)
En toen kwam ik moe thuis en vond ik een uitnodiging voor het theater in m'n mailbox :icon_biggrin:
* nu slapen gaat