Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Wat naar. Succes
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Ken je de mop van de vervanger van de warmtemeter? Die kwam niet....
Netjes afspraak gemaakt van te voren. Verlof opgenomen. Zou om 14 uur komen. Hele meterkast ontruimd. Om 14:13 telefoontje: "De monteur is ziek. Uw meter wordt niet vervangen. Neemt u contact op met uw energieleverancier X."

X: Menu overzicht (natuurlijk geen optie meter vervangen), spreek vraag in. Goedemiddag meneer, u spreekt met Klantenservice X. Oh, uw vraag gaat over het vervangen van de warmtemeter? Ja, we zoeken even (10 minuten) uw gegevens op. Meneer, ik ga u doorverbinden met de juiste afdeling.

Met de Storingsdienst Warmte: Als er een sissend geluid uit uw installatie komt, kies een 1. Als er sprake is van lekkage, kies een 2. Voor overige vragen, blijft u aan de lijn. Dan worrdt u automatisch doorgeschakeld met een medewerker.

Met klantenservice X. Oh, uw vraag gaat over het vervangen van de warmtemeter? Ja, we zoeken even (5 minuten) uw gegevens op. Meneer, U moet voor uw vraag met een andere instantie bellen, ik geef u het telefoonnummer. 0800-xxxx Goed, ik dat telefoonnummer bellen.

Met de Storingsdienst Warmte: Als er een sissend geluid uit uw installatie komt, kies een 1. Als er sprake is van lekkage, kies een 2. Voor overige vragen, blijft u aan de lijn. Dan worrdt u automatisch doorgeschakeld met een medewerker.

Energie leverancier X....
Oh meneer, maar u moet niet bij ons zijn: U moet bij de door ons ingehuurde aannemer zijn die de meters vervangt. IK: Die verwees me naar Klantenservice X. Oh, dan overleg ik even met mijn collega...muziekje...Met Storingsdienst Warmte......

Zucht....

Lijkt wel of callcenter medewerkers bij Energiebedrijven tegenwoordig alleen in staat zijn om met een mensellijke stem scripts voor te lezen, zonder naar de inhoud van de vraag van de klant te luisteren.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ik heb een ad op Fetlife geplaatst.
Vertel me WAAROM zijn 9/10 berichtjes van mensen die totaal niet aan mijn criteria voldoen? En dan beginnen ze hun bericht met "Tja, ik weet dat ik 20 jaar te oud ben/van het verkeerde gender/de helft van jouw kinks niets voor mij zijn/ik Dominant ben terwijl de ad voor een sub was maarr, ik wil het toch even geprobeerd hebben......"

WHY ik schrijf het toch niet allemaal voor Jan lul op 😭.

En de eerste guy die me een beetje leuk leek kwam aan met "oh by the wayz, ik heb een multiple personality disorder dus soms switch ik ineens naar een compleet andere persoonlijkheid en nee ik geloof niet zo in therapie, ik denk dat een BDSMrelatie me hierbij geeft helpen". Respectfully WTF :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Ik las laatst bij een vacature: "Gemiddeld solliciteren mannen als ze voldoen aan 70% van de eisen bij een vacature, vrouwen pas bij 100%." Ik denk dat dat bij ads ook zo werkt.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

Gemiddeld.

Denk dat een deel zich ook dusdanig gods gift to man kind voelt dat ze altijd reageren.
~\v/~
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Charles »

Voleuse schreef: 28 mei 2023, 22:23 Ik heb een ad op Fetlife geplaatst.
Vertel me WAAROM zijn 9/10 berichtjes van mensen die totaal niet aan mijn criteria voldoen? En dan beginnen ze hun bericht met "Tja, ik weet dat ik 20 jaar te oud ben/van het verkeerde gender/de helft van jouw kinks niets voor mij zijn/ik Dominant ben terwijl de ad voor een sub was maarr, ik wil het toch even geprobeerd hebben......"
Je weet toch dat 9/10 vrouwen op Fetlife DAGELIJKS zulke berichtjes krijgen? Vrijwel altijd van kansloze losers die kennelijk maar 1 hersencel hebben.
Gelukkig weten de meesten op Fetlife dat je jouw inbox behoorlijk goed kan dichttimmeren voor dat soorten figuren.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Oh wauw, die laatste ook. Bdsm is geen vervanging voor psycho-educatie of therapie, wtf indeed!

Het is bizar idd dat mensen reageren als ze al niet eens aan een basis-eis voldoen.

Heb je nog meer rariteiten ontvangen? Vind het wel heel grappig hoe je erover schrijft :popcorn:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Hehehe nah veel van de slechte berichtjes zijn gewoon van die 1 regelige onzinnigheden. Of van dominanten die denken dat ik zodra ik hun 21inch penis zie vast in katzwijm val en meteen onderdanig ga zijn 🙄. (Ik: ik heb al een Dom, geen interesse. Hij: Oh wauw leuke tattoo heb je blablabla ik doe net of ik je niet gehoord heb. Via tekst. Dat werd een delete lol).
Of die ene guy die een soort van gesprek/stream of consciousness ging uittypen. (A la: heyhey, hoe is het met je. oke, ik ga er even voor zitten om me voor te stellen. Jij komt uit Rotterdam, Ik kom uit Stad. Ik realiseer me dat ik mijn naam nog niet heb gegeven, ik ben Naam aangenaam kennis te maken. Ik heb ook een kat, grappig verhaal hoe ik daar aan ben gekomen maar goed. Etc etc.)

Maar ik heb ook een paar echt leuke berichtjes gekregen ondertussen! En meneer geen-psychotherapie stuurde een bericht terug dat ik eigenlijk wel gelijk had en dat het waarschijnlijk toch niet zo slim was om in onstabiele mentale staat een D/s aan te gaan dus dat liep eigenlijk ook wel goed af.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Ja, ik weet het, mieren zijn hele nuttige beestjes die een belangrijke taak in het ecosysteem hebben ...

MAAR NIET IN MIJN HUIS!!1! :x :evil:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Ah jij ook al. Ik heb ze sinds deze week ook in de keuken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Dat wordt zoeken naar waar ze vandaan komen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Ulgh, hier al weken. Met lokdoosjes en kieren dichtmaken geprobeerd op te lossen. Nu maar gif gestrooid. Maar er zit ergens een nest of een restant van een nest dat wel binnen komt maar niet bij het gif in de buurt is geweest. Ik ben er ontzettend klaar mee.

Ik wou dat ik een miereneter als huisdier mocht.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Mag een miereneter niet in huis?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Dat is een dingetje met de nieuwe wetgeving omtrent huisdieren ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Ze houden geen rekening met bdsm huisdieren (pony, tijger, draakje) 🤣
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie