Instant seks

Gesloten
kitten

Re: Instant seks

Bericht door kitten »

Gut... Ik vandaag dus echt helemaal niet... :lol:
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik had maandag zo'n libidoloze dag. Ik wil eigenlijk wel altijd :roll: :bloos: . Dit weekend is vriendje er weer. Even de bloemetjes weer buiten zetten :worshippy:
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Hmm tjah...

Ik moet zeggen dat het bij al bijna een jaar lang weer op een laag pitje staat (=libidoloos, of kan dan niet bij mannen?), en alles wat er om heen komt kijken. Gewoon veel te veel andere dingen aan mijn hoofd gehad.
En als de behoefte toch even de kop opsteekt (pun intended) dan heb ik een fuckbuddy in de buurt: mijn rechterhand (of linker) :twisted:
colet

Bericht door colet »

Dat blijft anders, marcuw!
Net zoals eerder gezegd...ja, er zijn vibrators, douches, vingers, en al wat je wil......haha of eigenlijk niet wil, maar bij gebrek aan beter, kan gebruiken. Dat is 'HET" niet!!

Sterker..ik heb wat bambi ook zegt, eigenlijk altijd wel, toch zijn er uitschieters!! Op een NUENNUWILIK-dag, waarbij er veel grenzen zouden vervagen, dan stemt zo'n vibrator mij ook niet gelukkig.
poes

Bericht door poes »

Ik ben onderhand eigenlijk wel voor een soort prikbord. Pun intended.

Vraag en aanbod enzo.
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

poes schreef:Ik ben onderhand eigenlijk wel voor een soort prikbord. Pun intended.

Vraag en aanbod enzo.
jij als een soort prikbord? :mrgreen: :hypocrite:
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Ik zie het al voor me - pak de punaise maar, schrijf een briefje en prik het vast op poes... :twisted:
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Ik prik liever met iets anders :hypocrite:
cruciare

Bericht door cruciare »

vinger?

augurkenprikker?

Slet?

Oh sorry, Meneer Slet?!
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Tissur trutje?
cruciare

Bericht door cruciare »

Je geeft aan in een "prikbui" te zijn, ik geef alleen de voor de hand liggende opties, braaf als ik ben... is het al zondag?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Euh, ik wil niet backseatmodden hoor, maar mag ik jullie op het flirttopic of de slowchat wijzen? :)
MILF :grin_ani:
cruciare

Bericht door cruciare »

Geloof me Juffie, dit was niet alleen Instant... maar heel dicht bij seks.. dichterbij dan veel van dit gezwets zal komen :-).. maar goeh.. ik zal mijn slowchatmondje wel houden..
poes

Bericht door poes »

Instant hoort niet slow te zijn.
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Indeed :)
Morgen even instant zoenen dan maar?
Gesloten