het beweeg-topic
- tessie
- Contacteer:
Re: het beweeg-topic
Is goed hoor juffie!! Ik kan het je echt aanraden 

- tessie
- Contacteer:

OMG ik ben zoooo trots! Ik moest deze les (21 al!

Volgens mij heb ik een endorifine-rush ervan, want ik ben echt helemaal

- tessie
- Contacteer:
Das het leuke van rennen, het kost maar 3 keer per week iets meer dan een half uurtje! 

- kitten
Exclusief omkleden, extra douchen en sportkleren wassen. 

- Dreamer74
ja maar ja.. sommige mensen douchen dan ook 2 (!) uur... 

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- tessie
- Contacteer:
Nou dan kost het je 3 keer in de week een uurtje, ook goed. En ik neem niet aan dat je speciaal een extra was gaat draaien voor een setje sportkleding...
- tessie
- Contacteer:
Oh ik wist niet dat je kindjes had die nog niet alleen gelaten konden worden. Babyfoon bij de buren ook geen optie als ze in bed liggen? Das maar voor een half uurtje dan.
En wchten tot je niet meer hoeft te koken en wassen enzo, lijkt me een beetje wachten tot 'when hell freezes over' ;-)
En wchten tot je niet meer hoeft te koken en wassen enzo, lijkt me een beetje wachten tot 'when hell freezes over' ;-)
Ik vind het zo cool om dit te lezen tessie! Ik ben zelf op een blauwe maandag wel eens begonnen, maar omdat het toen winter (en in Nederland dus heel glad was, in Duitsland strooiden en sneeuwschuifden ze wel op voetpaden) was, ben ik er snel weer mee opgehouden, en heb het nooit meeropgepakt. Misschien toch maar weer mee beginnen!
- tessie
- Contacteer:
Thanx faery! Deed je ook start to run? En weer beginnen is een goed idee. Das wel het leuke van dit, je hebt alleen maar renschoenen nodig en iets waar je de mp3tjes op kan afspelen, en je kan gaan wanneer je wil.
@chippie: ik ben ondertussen al bijna 3 jaar altijd moe, maar ook als je moe bent, kan je blijkbaar rennen. En het is goed voor je conditie, dus wie weet word je er uiteindelijk zelfs minder moe van.
@chippie: ik ben ondertussen al bijna 3 jaar altijd moe, maar ook als je moe bent, kan je blijkbaar rennen. En het is goed voor je conditie, dus wie weet word je er uiteindelijk zelfs minder moe van.
Yup, ook start to run (of een variant daarvan, in elk geval).tessie schreef:Thanx faery! Deed je ook start to run? En weer beginnen is een goed idee. Das wel het leuke van dit, je hebt alleen maar renschoenen nodig en iets waar je de mp3tjes op kan afspelen, en je kan gaan wanneer je wil.
- madeleine
Zo ik had wel wat ego-overwinning nodig. Vorig jaar rond deze tijd had ik de tweede cyclus van evy al bijna helemaal uit. Dus ik kon -bijna- 10 km lopen. Nu weer begonnen bij les 13... van de vijf kilometer. Grommm.. maar het is toch wel heel lekker. En chippi het begint echt met 2 minuten lopen af en aan.. je bent niet veel tijd kwijt en het is zo gaaf als je merkt dat het lukt. Je krijgt er echt energie van. Geef het een kans zou ik zeggen.. ik kan e.e.a. wel naar je opsturen?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
Waarom was je gestopt?
- tessie
- Contacteer:
Wow madeleine, dan pik je het vast snel weer op. Leuk dat je ook weer begonnen bent!
- madeleine
tja mmm daar heb ik ook wel een beetje spijt van.. Ten eerste omdat ik van nature aartslui ben. En als je op 'bijna' 10 km zit. ben je dus twee keer in de week een uur of langer aan het trainen. En dan moet je extra gaan eten om het vol te houden, nadenken over wat je wanneer drinkt enz. En het voelde raar om extra te moeten eten als je aan de lijn bent. Daar ergens zit voor mij een punt dat het gewoon niet leuk meer is en ook lastig in te plannen wordt.kitten schreef:Waarom was je gestopt?
En ik ben in de valkuil gestapt dat ik 'dan maar een half uurtje lopen' niet genoeg vond. Daarnaast is het ook een dingetje om je op te peppen als je mentaal niet lekker in je vel zit, en ik voelde me eigenlijk goed.. dus ja.. dan hoeft het niet... en dan sla je een paar keer over en dan wordt de stap om te beginnen weer groter, en als je dan begint merk je hoeveel je achteruit gegaan bent.. nou ja.. zo ongeveer dus.
maar les 14 is ook overleefd.. morgenavond les 15 (als het weer niet tegen zit)
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Peter^
- Contacteer:
Dat klinkt positief madeleine! Al hoop ik dat morgen het weer beter is dan vandaag.
Geniet van de positieve momenten.