Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- Crownless
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Doe je goed Illustra! En yay voor vode, fijn dat je toch aan de slag kan.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
gefelcitieerd vode dat het toch nog doorgegaan is en ook gefeliciteerd voor Illustra
Oh oei....ego was zo groot dat ik helemaal vode vergeet te feliciteren....sowwy bij deze alsnog gefeliciteerd vode 

Gefeliciteerd!!
Ik zit nu thuis zonder internet behalve traag internet op de ipad.. Tijd genoeg om te stressen over maandag! 8:45 aanwezig zijn, stresssss!
Ik zit nu thuis zonder internet behalve traag internet op de ipad.. Tijd genoeg om te stressen over maandag! 8:45 aanwezig zijn, stresssss!
- eireann
- Site Admin
Daar hoef je maandagochtend om 07.00 pas over te stressen hoor 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Adem in, adem uit. Die baan, dat kun jij! Go vode!
- juffie
- Site Admin
onderstaand bericht postte ik op 29 maart...
Een collega van haar die ook in het MT zit is nog 2 weken met vakantie, maar als die terug is, gaat ze me uitnodigen voor een gesprek.
ik geloof dat dit heeeeeel goed en positief klinkt!!
ik heb gebeld en de dame die over personeelszaken gaat weer gesproken. Ze feliciteerde me met de geboorte van onze dochter, want zo zei ze: 'we hebben je in het oog gehouden!' ze wist nog precies wie ik was en kon zich ook nog dingen uit de eerste 2 gesprekken herinneren. Ook wist ze van de afspraak dat ik na mijn bevalling contact mocht opnemen. Vorige week had ze zich nog afgevraagd of ik nog belangstelling had.juffie schreef:Telefoontje gehad, ik ben het niet geworden...
Maar... de andere kandidaat ook niet. En de reden van mijn afwijzing was 'mijn onzekere situatie op privégebied op het moment'. Kortom, de zwangerschap was de hoofdreden, het lag niet aan mij persoonlijk of professioneel.
Ze gaan de vacature nu intern oplossen en in het najaar opnieuw werven en daarbij werd gevraagd of ze mijn sollicitatie in portefeuille mochten houden en me opnieuw mochten benaderen. En ik mag aangeven wanneer mijn zwangerschapsverlof eindigt.
Er was 1 ding waar ze nog wel op door wilden praten, maar zoals de man al zei: 'Nobody's perfect'.
Dus, meh, ik heb niet de zekerheid van een andere baan, en deze had me echt super geleken, maar ik ben ook niet volledig afgewezen en al helemaal niet op een gebied waar ik weinig aan kan doen. En laten we eerlijk zijn, zwanger solliciteren was een long shot.
Dus jammer, een afwijzing voor het moment maar nog niet definitief. En dat geeft de burger toch moed.
Een collega van haar die ook in het MT zit is nog 2 weken met vakantie, maar als die terug is, gaat ze me uitnodigen voor een gesprek.

ik geloof dat dit heeeeeel goed en positief klinkt!!

MILF 

Wat cool!
Ik ga nu even twee sollicitaties nabellen. Hopelijk wordt het iets...
(en ik baal van de uwv mevrouw. Kijk, ik kan best schoonmaakwerk doen, maar dan ben ik binnen een week ziek thuis, omdat zowel m'n rug als m'n knieen dat gewoon niet trekken. Dat lijkt me ook niet de bedoeling)
Ik ga nu even twee sollicitaties nabellen. Hopelijk wordt het iets...
(en ik baal van de uwv mevrouw. Kijk, ik kan best schoonmaakwerk doen, maar dan ben ik binnen een week ziek thuis, omdat zowel m'n rug als m'n knieen dat gewoon niet trekken. Dat lijkt me ook niet de bedoeling)
- kitten
Zij hebben contact met jou gezocht, juffie?? Damn, doe je goed!!
- juffie
- Site Admin
nee, ik heb gebeld, maar de pz-mevrouw wist van de afspraak die ik met de directeur had dat ik na de bevalling nog eens contact mocht opnemen.
Maar zij wist dus zelf al dat ik een dochter had gekregen, ze hadden me in het oog gehouden. En doordat ze wist dat ik bevallen was, had ze zich afgevraagd of ik nog zou bellen, of dat ik misschien geen belangstelling meer had.
Ik heb in ieder geval nu binnenkort weer een gesprek daar, ze klonk positief aan de foon. En ik had ook rekening gehouden met een: Nee, sorry, het gaat toch niet door... Dus dit is al heeeeel fijn!
Maar zij wist dus zelf al dat ik een dochter had gekregen, ze hadden me in het oog gehouden. En doordat ze wist dat ik bevallen was, had ze zich afgevraagd of ik nog zou bellen, of dat ik misschien geen belangstelling meer had.
Ik heb in ieder geval nu binnenkort weer een gesprek daar, ze klonk positief aan de foon. En ik had ook rekening gehouden met een: Nee, sorry, het gaat toch niet door... Dus dit is al heeeeel fijn!
MILF 

- eireann
- Site Admin
tof juffie!
en succes faery! Nabellen is stoer!
Ik moet van mezelf deze week ook nog een paar solli's de deur uit doen. Huidig contract loopt nog 2.5 maand en ik begin me een beetje druk/zorgen te maken, heb maar 1 echte lead open staan momenteel. En das niet genoeg.
Nog een hele week wachten tot ik weet of ik doorga voor de tweede ronde!
en succes faery! Nabellen is stoer!
Ik moet van mezelf deze week ook nog een paar solli's de deur uit doen. Huidig contract loopt nog 2.5 maand en ik begin me een beetje druk/zorgen te maken, heb maar 1 echte lead open staan momenteel. En das niet genoeg.
Nog een hele week wachten tot ik weet of ik doorga voor de tweede ronde!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Verkeerd gelezen, nog steeds supertof juffie! Zeker een goed teken!
- juffie
- Site Admin
@juffie Dat klinkt inderdaad positief. Het is ook een positief puntje voor de organisatie, dat ze zich jou en gemaakte afspraken herinnerd, dat heb ik ook wel eens anders gezien. Ik ga voor je duimen!
@faery en eireann_S veel succes met de sollicitaties
@faery en eireann_S veel succes met de sollicitaties