Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Voleuse

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door Voleuse »

Knap dat jij aan het solliciteren ben lotus! :). Toch niet de moed opgegeven?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik ben te goed in mezelf zenuwachtig maken.... Het bedrijf waar ik vandaag ben geweest (1e inwerkdagje) lijkt mij best leuk! En het werk kan ik ook wel (uiteindelijk, net wat boven mijn niveau maar dat leer ik wel vind ik)... maar ik weet niet of ik morgen de leidinggevende daar ook van kan overtuigen.
En ze hebben beetje vervelende ervaring nav degene die eigenlijk de persoon die ik nu ga vervangen zou vervangen. Dat bleek na 2 weken toch niet te matchen, van beide kanten niet. En degene die er nu zit zou er eigenlijk voor minstens een half jaar zitten maar gaat nu na 4 maanden al weg... dus zit er bij mij maar klein beetje druk op dat het nu wel eens matcht én dat ik dan minstens 6 maanden blijf. Ik wil wel, lekker in de buurt, leuk bedrijf lijkt het. Alleen dus nog geen ervaring echt als werkplekbeheerder... maar het in het diepe gooien bij het ROC heb ik ook tot een goed einde gebracht!

Hmmm dit is een beetje auto-peptalk. Vol hoofd. Op naar morgen, dan in de middag gesprekje ook met meneer de leidinggevende.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:yes: Als in het diepe bij ROC lukt, dan lukt het nu met inwerktijd zeker wel! ;) Je kan het Skaoot! :static:

*best doet om autopeptalk nog verder te ondersteunen*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Voleuse schreef:Knap dat jij aan het solliciteren ben lotus! :). Toch niet de moed opgegeven?
eigenlijk wel, maar af en toe moet je wel wat. Ik verwacht hier niets van, kan het altijd meevallen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik duim toch voor je! :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Heb je al iemand voor het nalezen lotus? Nu kan ik wel!
sandra

Bericht door sandra »

Balen anne... wat goed dat je het zo snel weer oppakt :) Succes weer!!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nee, had niemand voor het nalezen dus hij is weggegaan zoals ik hem had. Ik verwacht er toch niets van dus heb eigenlijk ook geen zin om er veel energie in te steken. Maar bedankt nog voor het aanbod
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Maandag over een week (na de vakantie) op gesprek bij huidige werkgever maar dan in Eindhoven!

Hoezee!
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Yay!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Pluu

Bericht door Pluu »

Aanstaande wo. een gesprek over een tijdelijk project. Heel vaag allemaal, het is me nog niet duidelijk wat nu precies de bedoeling is. Wat ik moet gaan doen, welke uren, wat ik betaald krijg..

En het is ook jammer dat het tijdelijk is, het is precies een half jaar en dat zou dus betekenen dat ik nét geen zwangerschapsverlof krijg.. en ook dat ik er na de bevalling niets meer aan heb. Ideaal gezien zou ik juist liever weten dat ik werk heb ná de bevalling, omdat ik dan iets heb dat met een kind te combineren is. Nú kan ik nog wel genoeg werken in de gehandicaptenzorg, dus nú heb ik dit project eigenlijk niet nodig. Maar juist straks als er een kind is kan ik niet meer flexibel werken, dán heb ik een baan met vaste tijden over. Maar deze baan is voor nu, bijna per direct, terwijl ik ook nog ander werk kan doen, en tegen de tijd dat ik door Kotertje mijn andere werk in de gehandicaptenzorg niet meer kan doen is dit project net afgelopen. Dan heb ik dus na een half jaar nog niets. Dus dat is wel jammer.

Maar ik ga toch op gesprek en mijn best doen, en als het wat wordt ga ik het wel doen. Want misschien is dit project wel een ingang om na de zwangerschap makkelijker weer een vast baantje te vinden.. als ik daar goed functioneer en ze kennen me daar wordt ik misschien wel terug gevraagd als ze weer mensen nodig hebben. Gehandicaptenzorg leidt wat dat betreft tot niets, ook niet als ik super goed beval. Ik zou ipv uitzendwerk kunnen proberen om bij een locatie zelf aan de slag te gaan, maar "vaste" banen in de gehandicaptenzorg betekent óók dat ze je flexibel willen kunnen inroosteren. Je krijgt dan alleen een gegarandeerd aantal uren, wat je als uitzendkracht niet krijgt, en vaak kun je voorkeuren opgeven qua dagen, maar een baan op vaste werkdagen is in de gehandicaptenzorg vrijwel niet te vinden.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik zou het ook doen als ze je aannemen pluu, toch weer contacten en een ingang. En Projecten willen nog wel eens uitlopen :)
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay, leidinggevende durft het aan met mij! Awesome en spannend, zenuw... Maar half jaar op deze plek zie ik wel zitten. Kijken dat ik komende weken goede indruk maak!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

Cool, gefeliciteerd! (aan zowel eireann, als pluu als skaoot ;))
Plaats reactie