Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- eireann
- Site Admin
Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
Yay! Go skaoot!
**Self Rescuing Princess**
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
+1eireann_S schreef:Yay! Go skaoot!
Gefeliciteerd skaoot!
@Eireann: jij ook gefeliciteerd.
En ik ga het inderdaad aannemen als ze mij aannemen. Maar ik ben er op dit moment dus nog niet heel enthousiast over. Nieuwe baan kost me wel energie, meer energie dan hetzelfde aantal uren blijven werken in de gehandicaptenzorg waar in inmiddels net helemaal aan gewend ben. Het is de moeite waard als ik daarmee mijn toekomst perpectief vergroot, maar als ik na de bevalling alsnog met lege handen sta dan is het een beetje zonde van de energie. Op dit moment kan ik dat dus moeilijk inschatten.
Maargoed, de mevrouw van de sollicitatiegesprek had er ook over dat ze met me wilde praten wat mijn beeld en verwachtingen van de baan waren, dus ik kan het wel laten vallen dat ik hoop dat er in dit project ook toekomstperspectief zit. Ze zal niets kunnen toezeggen maar misschien kan ze me wel vertellen hoe reëel mijn hoop is dat als ik beval, dat er dan in de toekomst meer mogelijkheden binnen het bedrijf gaan zijn.
@Eireann: jij ook gefeliciteerd.
En ik ga het inderdaad aannemen als ze mij aannemen. Maar ik ben er op dit moment dus nog niet heel enthousiast over. Nieuwe baan kost me wel energie, meer energie dan hetzelfde aantal uren blijven werken in de gehandicaptenzorg waar in inmiddels net helemaal aan gewend ben. Het is de moeite waard als ik daarmee mijn toekomst perpectief vergroot, maar als ik na de bevalling alsnog met lege handen sta dan is het een beetje zonde van de energie. Op dit moment kan ik dat dus moeilijk inschatten.
Maargoed, de mevrouw van de sollicitatiegesprek had er ook over dat ze met me wilde praten wat mijn beeld en verwachtingen van de baan waren, dus ik kan het wel laten vallen dat ik hoop dat er in dit project ook toekomstperspectief zit. Ze zal niets kunnen toezeggen maar misschien kan ze me wel vertellen hoe reëel mijn hoop is dat als ik beval, dat er dan in de toekomst meer mogelijkheden binnen het bedrijf gaan zijn.
- juffie
- Site Admin
- skaoot
En nog ff yay voor Anne! Eindhoven is prima te doen vanaf DB per OV 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Al antwoord gehad Mack?
- eireann
- Site Admin
Heb vandaag vast met huidige baas gesproken. Mocht het doorgaan in Eindhoven (wat ivm verplicht vast contract nu niet helemaal zeker is) dan zal zij wel onderhandelen voor een zo lang mogelijke opzeg tijd, maar zal ze de overplaatsing er niet op vast laten lopen. Dat vind ik vast fijn om te horen. Moet ik me tijdens gesprek alleen even 'vast contract waardig' verkopen.
- Sabrina
Yay voor anne, fijn dat je baas de boel niet blokkeert!
Hier gaat 't banenspektakel ook beginnen... Romanticides werk moet gaan inkrimpen want 't geld is bijna op, en dat betekent dat 50% van het personeel ontslagen wordt. Nu weten we nog niet of hij er zelf ook uit vliegt, maar het is toch wel heel eng... Van vast contract en acceptabel salaris naar weer solliciteren, hopen dat hij wat kan vinden en dan nog harder hopen dat daar ook nog genoeg betaald wordt...
Hier gaat 't banenspektakel ook beginnen... Romanticides werk moet gaan inkrimpen want 't geld is bijna op, en dat betekent dat 50% van het personeel ontslagen wordt. Nu weten we nog niet of hij er zelf ook uit vliegt, maar het is toch wel heel eng... Van vast contract en acceptabel salaris naar weer solliciteren, hopen dat hij wat kan vinden en dan nog harder hopen dat daar ook nog genoeg betaald wordt...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
@Skaoot en Eireann gefeliciteerd
@Pluu succes met je sollicitatiegesprek en het nemen van je beslissing
@Sabrina en Romanticide ik zal voor jullie duimen!

@Pluu succes met je sollicitatiegesprek en het nemen van je beslissing
@Sabrina en Romanticide ik zal voor jullie duimen!
- Mack
De hoofd-technicus is voor. De store-manager is voor. De servicedesk-coördinator is voor.
Nou Dirk-de-dirc nog...
Nou Dirk-de-dirc nog...

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
Komt vast goed zo te horen! Hoezee!
- skaoot
Awesome! Go Mack!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Heeft er iemand tijd om vanmiddag naar een brief te kijken?
- Voleuse
ja ikke 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa