Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- Crownless
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Mijn sollicitatie loopt nog steeds. Het was: 'de oorspronkelijke functie is intern vervuld, maar daardoor kwam een andere vrij, maar daarvan loopt de interne procedure nog en als dat niets wordt of dat daarvoor weer een vacature vrij komt, dan laten we wat weten.'.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- phedre
- Contacteer:
:Leonie en Crownless,.. t zijn in ieder geval geen afwijzingen idd:) hopen dat het zich positief ontwikkelt!!!
mijn gesprek van komende vrijdag gaat niet door, er wordt wel een poging gedaan het op later tijdstip alsnog door te laten gaan
mijn gesprek van komende vrijdag gaat niet door, er wordt wel een poging gedaan het op later tijdstip alsnog door te laten gaan
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Een vraagje van een toekomstig werkzoekende. Ik verwacht eind oktober klaar te zijn met school, dan heb ik november vrij gepland dus ik kan en wil december ergens beginnen met werken, wanneer begin ik dan met solliciteren?? Ben niet zo kieskeurig en wil vooral gewoon een baan, mn droombaan vind ik later wel.
- kitten
Nu. Je kunt in je sollicitatie aangeven per wanneer je beschikbaar bent (december). Dat is over 3 maanden. Ik weet niet hoe niet-kieskeurig je bent, maar het is een moeilijke tijd, dus ik zou toch nu al wel beginnen.
-
Volgende week donderdag sollicitatie gesprek bij het bedrijf waar ik gereageerd had en later nog een mail heen heb gestuurd en nu ben ik helemaal hyperlink ik wil dit!
- kitten

- juffie
- Site Admin
- Sabrina
Hup leonie!!!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- shareen_G
- skaoot
Wooooooooot voor leonietje!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Ravelijne
Yay! Go Leonietje!
- lunaaa
Wat goed leonietje!!
- eireann
- Site Admin
Spannend leonietje!
**Self Rescuing Princess**
-

Ik ben op internet aan het lezen geslagen over sollicitatie gesprekken en mn hoofd loopt nu al over. Zoveel nuttige tips hoe kan ik die volgende week allemaal onthouden bij het gesprek? Ik ben een lijstje aan het maken waar oa op staat: schoenen poetsen en afspraak maken bij de kapper en bedenken wat ik voor kleding aan wil om netjes over te komen. Maar dan mn verdere houding wat is mijn doel in het gesprek wat ga ik hun vragen om interesse te tonen er staat al zoveel op hun site incl logische tips als op tijd komen. Ik moet omrekenen hoeveel ik nu verdien per 4 weken zodat ik voor mezelf een indicatie heb wat ik per maand zou moeten verdienen om rond te komen het komt misschien niet meteen in het eerste gesprek maar als het er per ongeluk wel ter sprake komt dan moet ik goed voorbereid zijn. Ik moet een lijstje met vragen opzoeken die ze kunnen gaan stellen zodat ik vooraf erover na kan denken en niet met mn mond vol tanden sta tijdens het gesprek. En vooral hoe ga ik al die informatie die ik belangrijk vind overzichtelijk op papier krijgen? Het zal wel goed komen ik heb nog een week om alles voor te bereiden maar mijn hoofd wil alles NU weten want ik weet van mezelf dat ik pas rustig kan worden (in dit soort situaties) als ik een concreet plan heb hoe ik het ga doen en de touwtjes in handen heb.
- Ravelijne
Oefen het met iemand! Serieus, het voelt zo stom om te doen, maar het helpt zo enorm!