Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gilraen^

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Gilraen^ »

Veel sterkte!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

knuffel lieverd, vooral rustig blijven! Gaat goed komen en je weet me te vinden als t nodig is!! XXX
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor controle. Behoorlijk nerveus...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Sterkte en knuffels voor mee!
skaoot

Bericht door skaoot »

Succes!

Moet ziekenhuis bellen voor afspraak bij kaakchirurg. Twee afspraken zelfs. Uitstellen is zoooveel makkelijker. En die kiezen hoeven er niet asap uit, maar dan doe ik het maar liever meteen ook, als het dan toch moet. Maar dat bellen.... aaaargh :panic:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
skaoot

Bericht door skaoot »

Gebeld, mag 23 april vroeg in de ochtend. :panic:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh, ongevraagde tips incoming: Probeer ervoor te zorgen dat je tandvlees niet ontstoken is. Bij mij duurde het genezen heel lang maar het was van te voren al aardig ontstoken.
Koop een coolpack (een zak erwtjes werkt ook) en neem die alvast mee voor meteen te koelen, dat zou de hamsterwang moeten beperken.
Oh, en dat stukje rare kauwgum in je mond waar je reflexmatig op wil gaan kauwen? Dat is je verdoofde wang. Dus doe het niet!

Wel snel aan de beurt! Well done met gewoon regelen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Oh, dan nog een mogelijk overbodige tip, als dat mag, neem al een pijnstiller in zo'n half uur voor de verdoving uitgewerkt is.
Ik ben destijds ook even gaan slapen toen de verdoving ging uitwerken, omdat het enorm irritant tintelde (blijkbaar kon ik gewoon in slaap vallen..) Toen ik wakker werd, was de verdoving uitgewerkt en geen last meer van dat getintel. Bij mij hadden ze trouwens alle vier verstandskiezen tegelijk eruitgehaald, dus misschien is het niet helemaal vergelijkbaar.

Goed iig dat je die afspraak gemaakt hebt!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Crownless schreef: en dat stukje rare kauwgum in je mond waar je reflexmatig op wil gaan kauwen? Dat is je verdoofde wang. Dus doe het niet!
Oh die ja, dat had ik oom toen mijn verstandskies eruit ging (door de tandarts). Daarna bij schoonmoeder kopje Servische soep gegeten en heel erg hard gekauwd op een taaie boon.... Daar heb uiteindelijk meer last van gehad dan van de rest. Al had ik wel zoals Feline al zegt voor de verdoving uit was gewerkt er al een ibuprofen in gestopt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
skaoot

Bericht door skaoot »

Crownless schreef:Oh, ongevraagde tips incoming: Probeer ervoor te zorgen dat je tandvlees niet ontstoken is. Bij mij duurde het genezen heel lang maar het was van te voren al aardig ontstoken.
Uhm, tja.... de reden dat ze er bij mij uit moeten is blijvend ontstoken tandvlees :nopompom: de kiezen zelf zijn prima, daarom ook kaakchirurg want tandarts gaat dat niet zomaar even uit mijn kaak krijgen zei hij, goede wortels in combo met ontstoken tandvlees.
Crownless schreef: Koop een coolpack (een zak erwtjes werkt ook) en neem die alvast mee voor meteen te koelen, dat zou de hamsterwang moeten beperken.Oh, en dat stukje rare kauwgum in je mond waar je reflexmatig op wil gaan kauwen? Dat is je verdoofde wang. Dus doe het niet!
Goede van dat coolpack! Cooooole tip :P En hopelijk heb ik door nooit kauwgum eten geen sterke kauwgumreflex.
JJV

Bericht door JJV »

Laatste getrokken kiezen kreeg ik t coolpack van t amc...
bij eerdere nooit echt gemist

paar dagen ibuprofen is ...wel erg lekker
~\v/~
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wow, dat is wel een rigoreuze oplossing. Tip: mijn tandarts vertelde van een client met vreselijk ontstoken tandvlees die ineens op controle kwam met tandvlees wat blaakte van gezondheid. Zijn oplossing: spoelen met olijfolie. Kan wel kloppen, daar zitten stofjes in die schadelijke beestje doden èn stofjes die ontstekingen tegen gaan. Ik zelf heb goeie ervaringen met een beetje kurkuma (gewoon de poeder uit het specerijenrek) bij de tandpasta (gewoon een beetje er bovenop). Is ook nogal sterk ontstekingswerend.
skaoot

Bericht door skaoot »

Myeah. Ik heb hier al best lang last van. Bij eerdere controles steeds zelfde verhaal, tanden zijn prima, tandvlees niet en dan met name bij verstandskiezen is het er slecht aan toe.
En ik ben bijzonder slecht in nieuwe routines aanleren, zelfs als ik weet dat het helpt, zoals tandenstokeren (lukt niet regelmatig, zelfs al liggen die dingen naast m'n tandenborstel, terwijl ik wel 2x per dag poets). Dus spoelen met olijfolie (lijkt me ook best vies overigens) of kurkuma op m'n tandpasta gaan doen betwijfel ik ten zeerste of ik dat dan wel ga doen.
En ik kan ze best nog een paar jaar laten zitten, maar gaat een keer problemen geven (op foto al te zien dat ontsteking kaak beetje begon aan te tasten), dus dan maar eruit. Be done with it.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Tentamen :nopompom: Eergister bijna een paniekaanval, gister ging het redelijk met de zenuwen, en vanochtend voel ik alleen nog een soort - ja wat eigenlijk? Niks, eigenlijk...
Zoveel te doen in zo weinig tijd dat het verlammend werkt :(
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie