De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Heerscher-vd-nacht

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Ik waarin de veronderstelling dat de sensation al leverbaar was. Enkele collega's hebben m namelijk al besteld. #populairtoestel

Maar inderdaad; de S2 is technisch vergelijkbaar.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Toran

Bericht door Toran »

Sinds vandaag leverbaar in ieder geval..

En vermoedelijk mijn toekomstige telefoon.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
justes

Bericht door justes »

ik heb SPIJT van mijn HTC (desire Z). De telefoon is wel fijn maar de batterij is KUT. Ik heb al een extra batterij gekocht. Nog geen 6 uurtjes en dan is ie echt helemaal leeg. En dan ben ik niet eens de hele tijd ermee in de weer of zo. Ik was een dagje in een pretpark dus had wel wat beters te doen. Maar als ik hem 's morgens van de lader aftrek, na een klein uurtje is hij zijn eerste streepje al kwijt. Echt NIET fijn!!!!
kitten

Bericht door kitten »

Wow... dat is niet goed hoor. Ik heb precies dezelfde, HTC Desire Z en ik gebruik hem VEEL. Echt. Fokking. Absurd. Veel. En bij mij haalt 'ie een dag nét, maar hij haalt 'm wel. Heb je misschien standaard allerlei netwerken en diensten aan staan?
neufke

Bericht door neufke »

ok, ik bel op dit moment prepaid met een samsung star.... Leuk toestel maar kost klauwen met geld (niet het toestel maar het prepaid)
Ik zit nu op 40,- per maand (met extra beltegoed + 16,- op 56,-) en bel niet eens veel.... Geen internet en sms-en is, tja, middelmatig, soms een week niet, dan wel 4 op 1 dag.....

Tips voor een goed abo (ik heb nu kpn, bevalt prima) of overstap???
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik heb ook de desire. Hij haalt ongeveer een dag. Ruim. Ik heb wel de advanced task killer gedownload van de market. En ik zet internet uit als uk aan het werk ben enzo..
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

justes schreef:ik heb SPIJT van mijn HTC (desire Z). De telefoon is wel fijn maar de batterij is KUT. Ik heb al een extra batterij gekocht. Nog geen 6 uurtjes en dan is ie echt helemaal leeg. En dan ben ik niet eens de hele tijd ermee in de weer of zo. Ik was een dagje in een pretpark dus had wel wat beters te doen. Maar als ik hem 's morgens van de lader aftrek, na een klein uurtje is hij zijn eerste streepje al kwijt. Echt NIET fijn!!!!
Heb je geen bizarre apps draaien? Zo'n leuke batterijstatus app die je accu leegslurpt bijvoorbeeld?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
justes

Bericht door justes »

kitten schreef:Wow... dat is niet goed hoor. Ik heb precies dezelfde, HTC Desire Z en ik gebruik hem VEEL. Echt. Fokking. Absurd. Veel. En bij mij haalt 'ie een dag nét, maar hij haalt 'm wel. Heb je misschien standaard allerlei netwerken en diensten aan staan?

Niet dat ik weet. Check ook altijd even de actieve apps, maar daar valt ook geen winst op te behalen. Die taskilldinges is misschien wel een idee!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

zero schreef:ok, ik bel op dit moment prepaid met een samsung star.... Leuk toestel maar kost klauwen met geld (niet het toestel maar het prepaid)
Ik zit nu op 40,- per maand (met extra beltegoed + 16,- op 56,-) en bel niet eens veel.... Geen internet en sms-en is, tja, middelmatig, soms een week niet, dan wel 4 op 1 dag.....

Tips voor een goed abo (ik heb nu kpn, bevalt prima) of overstap???
Check even een pagina terug voor het linkje naar Ben :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

madeleine schreef:Ik heb ook de desire. Hij haalt ongeveer een dag. Ruim. Ik heb wel de advanced task killer gedownload van de market. En ik zet internet uit als uk aan het werk ben enzo..
Kan 'm niet gevonden krijgen... Maar, de accu van mijn HTC is pas na ca. 3 dgn leeg...

Ow ja, was zaterdagavond in Rotterdam. Geweldige city, gewoon wifi in de gehele stad, voor nop en heb daar volop gebruik van gemaakt :static:
felicia

Bericht door felicia »

Ik heb sinds vandaag, dat als ik mijn mail wil binnen halen op mijn HTC Touch Pro 2 met windows mobile, de telefoon niet meer aan kan melden. Ik heb twee Gmail accounts en bij allebei blijft ie hangen op danwel verbinden of aanmelden, of zelfs op verbinding verbreken, als ik het verbinding maken handmatig annuleer. Normaal gesproken, als de telefoon niet kan verbinden, krijg ik ook altijd een foutmelding, maar als ik nu outlook niet afsluit of handmatig annuleer, blijft ie de hele dag verbinden of aanmelden.

Iemand een idee wat ik er aan kan doen om mijn telefoon weer mail te kunnen laten binnen halen?
madeleine

Bericht door madeleine »

Heb je je telefoon al uit gezet, batterij eruit, batterij weer in, telefoon weer aan
Of terug naar fabrieksinstellingen (wel eerst je data opslaan op de computer)
Of heb je toevallig laatst op je computer de wachtwoorden gewijzigd? Dan moet je bij de telefoon instellingen je wachtwoord nog aanpassen.

Meer zou ik niet weten :ugeek:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
curious

Bericht door curious »

@felicia: onder start - extra vind je Active sync. Daar een keer account weg gooien en opnieuw aanmaken. Heeft bij mij wel geholpen toen hij hotmail niet meer wilde synchroniseren.
(heb ook HTC Touch Pro2)
felicia

Bericht door felicia »

Hij doet t weer! Denk dat het een storing bij Hi, danwel Gmail zal zijn geweest...

Telefoon had ik al uitgezet en ik haal mail niet binnen via Active Sync... Nieuwe account toevoegen deed het ook niet.
dbj

Bericht door dbj »

Hier de hele avond bezig geweest om ws bij te lezen omdat internet het grootste deel v.d. dag eruit lag. Stomme Zigzooi :evil:

En 'internet-op-je-mobiel' valt erg tegen. HTC had best een vergrootglas bij mogen leveren bij hun telefoons...
De lettertjes van ws zijn op het schermpje zó klein zeg, niet meer te lezen :icon_sad:
Hoe doen jullie dat?? Lees nogal eens dat jullie gewoon ws'en op de phone...
Plaats reactie