De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
chell

De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door chell »

Gewoon de scanner van Microsoft, die is tegenwoordig echt prima!
Daantje
Contacteer:

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Daantje »

Dat is dan de Microsoft Security Essentials?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mijn Ipad kan ineens geen verbinding meer maken met mn Wifi. Gewoon, van het een op het andere moment, kan geen verbinding maken. Opnieuw opstarten helpt niet, de netwerkinstellingen herstellen helpt niet en dus heb ik voor niks alle netwerkgegevens gewist. En mn mobiel en computer kunnen het wel gewoon vinden dus aan het internet ligt het niet. Ik snap het niet!!! :frusty: :frusty: :frusty:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

En mn garantie is al verlopen dus als ik van Apple support wil moet ik daarvoor betalen ;_;. Wat heb ik nou aan een Ipad zonder internet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Heb je al geprobeerd verbinding te maken met een ander wifi netwerk?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nee, dat ga ik idd als volgende proberen, maar ik heb hier geen ander Wifi netwerk voorhanden dus dan moet ik even ergens op bezoek gaan :P
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Soms helpt het ook om een update te draaien, als er eentje is.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja maar ik heb geen internet dus hoe kan ik die dan downloaden?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

iPad met draad aan de pc hangen? (waar itunes opstaat)
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Gedaan (thx anne), en nu zegt hij ipv 'kan geen verbinding maken' 'onjuist wachtwoord' (maar ik weet zeker dat het het goede wachtwoord is). Is dit vooruitgang? :S
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Onjuist wachtwoord van de wifi? Selecteer je de goede wifi? Zo ja, dan zou ik t wifi wachtwoord veranderen in iets nieuws en nog eens proberen. (meestal heeft de pc/laptop/telefoon/tablet/iphone het wel goed namelijk als die zegt dat het wachtwoord verkeerd is)
**Self Rescuing Princess**
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

ik word gek van mijn laptops.

Ik had voor de kinderen een laptop van mijn ouders gekregen voor mijn kinderen. Die krijg ik niet online Hierover had ik een topic op fl en daar krijg ik vervolgens allemaal pb's voor date's
Mijn eigen laptop heeft problemen met een driver. Ik krijg dat niet voor elkaar om die te verwijderen. Oa omdat ik geen engels kan en de nederlandse handleiding het over een autobestuurder heeft ipv driver kom ik er nog niet uit
En dan heb ik al 2 jaar een nieuwe laptop met window . Ik snap hem niet. Kan er niets mee. Pure paniek wanneer ik die open. Ik heb al gekeken voor een computer student dienst nog wat. Maar dat is zelfs onbetaalbaar :s

Binnenkort alleen nog maar bereikbaar via het mobieltje.....
JerryM

Bericht door JerryM »

ik wil er best naar kijken als je een keer in de buurt bent en ze meeneemt. Ze moeten te fixen zijn.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
isara

Bericht door isara »

Ik mag voor mijn tweede gesprek voor een hele leuke baan (1 concurrent) een presentatie geven over hoe ik het project zou opzetten en draaien.

Nu dacht ik direct aan Prezi, da's wat minder statisch en geschikter voor wat ik wil (meer een overview dan een hele presentatie). Ik heb Marijke wel eens een flitsende presentatie zien geven op een congres voor seksuologie en dat zag er wel cool uit (al switchte ze zo vaak heen en weer tussen de 28 verschillende topics dat ik een beetje duizelig werd, haha).

Is dit geschikt?
Ik hoor namelijk van mijn moeder dat als je een presentatie met Prezi maakt via internet hij daarna ook op het net blijft staan. Plus dat de computer die voor de presentatie wordt gebruikt Prezi als programma moet hebben, en dat zal nog niet zo vaak voorkomen lijkt me. Maar misschien is dit verouderde info, iemand die me wat meer kan vertellen over de (on)handigheden van Prezi?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nope en nope. :-)

Maar, als je een gratis account maakt bij prezi is het wel zo dat inderdaad je presentaties openbaar op internet blijven staan. Niet handig bij gevoelige info. Bij een betaald (of educator) account kun je een presentatie wel verbergen of op privé zetten.

Een prezi die op prezi.com staat is gewoon webbased oproepbaar; daar hoef je alleen een internetverbinding voor te hebben, en dus geen software lokaal.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie