steel de bunker
Re: steel de bunker
*reageerd ondanks de alcohol bliksem snel en trekt kitten aan er lange blonde krullen achter uit en sprint er voorbij de bunker in*
bwaha je wordt oud en traag!
het is nu weer
MIJN bunker
bwaha je wordt oud en traag!
het is nu weer
MIJN bunker
- kitten
Nee, jij staat buiten de bunker geschokt en met enig afgrijzen naar een lange blonde krullen pruik in je handen te staren, terwijl ik met mijn rossige, stijle haar snel de deur dicht smijt!
Mijn bunker!

Mijn bunker!
- Toran
Nu ben ik niet de beroerdste om je aan datzelfde haar met een behoorlijke snelheid weer úit
MIJN bunker
te bonjouren.. succes verder!
MIJN bunker
te bonjouren.. succes verder!

"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
Stuurt een horde ongestelde weekdieren op Toran af, waardoor hij zo smerig en glibberig wordt dat hij zich maar even thuis gaat douchen.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
*mept zeb met rozentakken (met veel doornen) de bunker rond totdat hij zich bedenkt dat zijn eigen allerliefste Roosje lang niet zo erg is als mij en hij naar haar armen vlucht*
Mijn bunker!
*houdt rozentakken in aanslag voor eender wie denkt de bunker in te kunnen*
Mijn bunker!
*houdt rozentakken in aanslag voor eender wie denkt de bunker in te kunnen*
*komt met een hondje aanzetten en gebruikt deze als levendschild* En nu de bunker uit of ik ga een chinees gerecht maken!*ziet gilraen de bunker uit gaan, uiteraard met de nodige belgische vloekwoorden en gooit net voordat hij de deur sluit t hondje naar buiten*
MIJN bunker
MIJN bunker
Komt terug met Rooss om Gilraen^ van repliek te dienen, ziet dat Imp reeds weer zijn intrek heeft genomen, stelt Imp aan Rooss voor, verteld over een kleedje plus flesje HJ en flesje rose ergens achter een heuveltje. Rooss sleurt Imp mee:
Ik neem plaats in: Mijn bunker!
Ik neem plaats in: Mijn bunker!
Heeft reuze veel energie gekregen van de vakantie, en daardoor ook heel veel kracht. Ik pak een cane, en sla zeb in subspace... natuurlijk wikkel ik hem daarna in een dekentje, en leg hem met liefde buiten mijn bunker.
Nu ga ik nagenieten, kopje koffie erbij, in
Mijn bunker!
Nu ga ik nagenieten, kopje koffie erbij, in
Mijn bunker!
Ik pak mijn luchtalarm en flikkert deze door de deur naar binnen, door het lawaai raakt puppysjors zo gedesoriënteerd dat ze opeens buiten staat. Ik heb echter gehoorbeschermers en qwack de plaatstalen deur achter puppysjors haar derrière in het slot.
MIJN BUNKÂH!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NNKU0DpKUa4[/youtube]
MIJN BUNKÂH!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NNKU0DpKUa4[/youtube]
zet een stel dames met zonder kleren en de benen wijd gespreid buiten de bunkah....
aangezien Chris toch immergeil ist...... doet de natuur zijn werk
hij twijftelt niet eens en z'n pik als wichelroede gebruikend wandelt hij zo de bunker uit......
wiens bunker??????
mijn bunker dus

aangezien Chris toch immergeil ist...... doet de natuur zijn werk

wiens bunker??????

mijn bunker dus

Hmm, net lekker bezig, komt Chris het feest verstoren.....dan maar de bunker in. jane verteld dat de visboer om de hoek staat met overheerlijke verse kibbeling.
jane geniet van haar kibbeling, Chris zoekt de kleren van de dames en ik ga lekker zitten in:
Mijn bunker!
jane geniet van haar kibbeling, Chris zoekt de kleren van de dames en ik ga lekker zitten in:
Mijn bunker!
Rooss staat buiten de bunker...kijkt zeb streng aan op de speciale rooss manier en zegt op vriendelijke doch serieuze toon: zeb.... kom de bunker uit!
zeb twijfelt geen moment en wandelt als een lammetje naar buiten.
Rooss gaat prinsheerlijk op het meegenomen stoeltje zitten met een kopje koffie verkeerd en een stukje zelfgebakken appeltaart...
in MIJN BUNKER!!
zeb twijfelt geen moment en wandelt als een lammetje naar buiten.

Rooss gaat prinsheerlijk op het meegenomen stoeltje zitten met een kopje koffie verkeerd en een stukje zelfgebakken appeltaart...
in MIJN BUNKER!!
- madeleine
Lekker hoor appeltaart, ligt hooguit een beetje zwaar op de maag
Ik sta voor de deur en laat je heeeeeeeeeeele vieze SM plaatjes zien.. (zijn wij die vieze SM-ers JAHAAAAAAAAAA), gebiologeerd staar je naar de plaatjes die ik langzaam voor je afdraai. Je wordt misselijk en rent naar buiten om over te geven...
Mijn Bunkert. lekker...

Mijn Bunkert. lekker...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
*sluipt het hoekje om en ziet dat madeleine zich inmiddels stierlijk verveelt in haar Bunkert*
tijd om in te grijpen!
ik storm met een stormram de bunker in en ram per ongeluk de achterwand eruit....... vanwege mijn duizelingwekkende vaart wordt madeleine mee naar buiten gezogen en belandt stomverbaasd in het modderslootje achter de bunker
ik daarentegen ren met dezelfde vaart om de bunker heen, gooi de deur dicht en metsel in een rap tempo een nieuw achterwandje in de bunker.
Mijn bunker dus ;-)
tijd om in te grijpen!

ik storm met een stormram de bunker in en ram per ongeluk de achterwand eruit....... vanwege mijn duizelingwekkende vaart wordt madeleine mee naar buiten gezogen en belandt stomverbaasd in het modderslootje achter de bunker

ik daarentegen ren met dezelfde vaart om de bunker heen, gooi de deur dicht en metsel in een rap tempo een nieuw achterwandje in de bunker.
Mijn bunker dus ;-)
Boeh!! Ik ben er ook weer, Jane had me zeker niet verwacht, en valt door haar pas gemetselde muurtje heen. Ik maak 'm snel weer dicht, maar laat Jane buiten zitten.
Mijn Bunker!!
Mijn Bunker!!