het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: het beweeg-topic

Bericht door JerryM »

Dieven zullen het niet vertrouwd hebben, vast een lokfiets ofzo.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Ik ben ook begonnen met bewegen. Probeer om ongeveer 3 keer per week te gaan wandelen. Begonnen met een rondje om de plas van ongeveer 3km, en afgelopen 2 keer rondje uitgebreid naar 6km. En dat is met mijn conditie al best wat :lol: Vond het wel erg vermoeiend, dus eerst nog maar een paar keer 6km lopen voordat ik het weer ga uitbreiden denk ik :)
vode

Re: het beweeg-topic

Bericht door vode »

Nou, lekker zo'n opname. Vandaag al een uur gefietst en een uur psychomotorische therapie gehad. Aka, rondrennen als een headless chicken en balspelletjes doen. :banana:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Hoe staat het met de beweging van de mede-ws'ers?
Hier gaat het best wel goed! Wandelen inmiddels uitgebreid tot 10km, en ben nu ook begonnen met (poging tot :clown: ) hardlopen. Ik doe start to run, heb nu twee keer les 1 gedaan, en dat ga ik nog wel een paar keer doen, want het ging nog best wel slecht :lol:
Ik ga nu twee of drie keer per week soort-van-hardlopen en in het weekend 1 keer een lang stuk wandelen.
nijntje

Re: het beweeg-topic

Bericht door nijntje »

Wat goed tessie :static:

Hier ligt het even twee weken stil ivm ziek zijn. Ziek zijn en squashen is niet zo'n goed combi. Ik hoop volgende week de draad weer op te pakken al zal de training mij dan vast nog heel zwaar vallen....... Maar dat hoort erbij als je even niets gedaan hebt he?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Kan je nagaan als je 2,5 jaar niks gedaan hebt :lol:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Vandaag voor de 3e keer les 1 gedaan, maar heb hem wel helemaal volgehouden! :static: Ik dacht echt dat dat pas na 10 keer zou lukken, maar het gaat dus echt snel vooruit! Ben zo blij! :static:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: het beweeg-topic

Bericht door juffie »

way to go tess!!! :static:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Is er verder niemand meer aan het bewegen??

Ik heb vandaag les 2 van start-to-run gedaan, en die ging in 1 keer helemaal goed!! Ben echt wel blij. Zo koel om te zien hoe snel het al beter gaat. En start-to-run is echt super leuk, met evy die vertelt dat je goed bezig bent en dat ze fier is op je enzo! :inluv:
oeps2

Re: het beweeg-topic

Bericht door oeps2 »

ik beweeg als een debiel ..
3 avonden in t weekend .. 8 uur swingen achter elkaar

moet wel tot aan de woensdag bijslapen ..

maar ik kan t nog steeds :static: :static: :static:
Gilraen^

Re: het beweeg-topic

Bericht door Gilraen^ »

ik ben vandaag gaan fietsen met een overenthousiaste stafford. Klinkt heel sportief maar eigenlijk was dat een serieuze hulpmotor. Mijn evenwicht werd wel getraind! :)
gerrie

Re: het beweeg-topic

Bericht door gerrie »

Bewegen....

Ik fiets... (niet uit overtuiging ofzo hoor. Heb gewoon geen rijbewijs!)
Ik wandel.... ( nou ja, wándel?... ik kom vooruit)

En met een baan bij de Aldi heb je verder echt geen sport nodig!

:icon_biggrin:
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: het beweeg-topic

Bericht door perman »

Tessie, hoe gaat die start2run qua motivatie na een paar keer lopen?
Ik wil over een maand of twee ook beginnen, (niet eerder ivm druk, overwerk, voorbereiding vakantie en, yeah!, vakantie!) maar mijn grootste motivatie is nu eigenlijk alleen maar dat ik gewoon geen conditie (meer?) heb. (Gewichtsafname is niet een doel, hoewel een beetje minder pensje wel welkom is).
Wat ik wel lees is dat als je de eerste smaak een beetje te pakken heb dat dat nogal motiveert, ondanks dat m'n kritische ik zegt dat dat natuurlijk verkooppraat is. Of is het waar?
Oh, en heb jij nog iets van speciale en/of nieuwe schoenen gekocht?
.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door tessie »

Ik heb 4 keer les1 gedaan (ik had dus écht geen conditie he), en dan nu vandaag dus les 2. En ik vind evy echt geweldig voor de motivatie. Ze zegt steeds tussendoor dat je goed bezig bent, en dingen als 'nog even volhouden!' en ook af en toe hoe lang je nog moet rennen voordat je weer mag wandelen ('nog maar een halve minuut en dan mag je weer twee volle minuten wandelen!') en tussendoor leuke muziekjes, up-tempo voor het ren-gedeelte en wat relaxtere muziek voor de wandelstukken.
En je merkt echt gelijk de 2e keer al dat het beter gaat, dus dat vind ik sowieso wel een goede motivatie.
Ik doe het rennen trouwens ook niet om af te vallen hoor (daar doe ik het lijnen voor), dit is puur om een conditie terug te krijgen.
Maar ik kan het je écht aanraden, het is echt leuk, en ik ben eigenlijk anti-sport.
Ik had nog fitness-schoenen, dus die gebruik ik. Ik wou niks nieuws kopen, omdat ik eigelijk niet dacht dat ik het vaker dan 2 keer zou gaan doen. Maar ze lopen ook prima, dus voor nu voeldoen ze nog zeker :)
En waarom zou je het inet doen perman, je kan het gewoon downloaden en dan gewoon een paar keer proberen, als je het toch niks vind, kan je er altijd nog mee stoppen. En voor de eerste paar keer heb je vast nog wel een paar gympjes liggen waar je op kan rennen.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Ikeaknutselen is ook sport, zit me hier beetje in het zweet te werken met die kast :mrgreen:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie