Peter^ }ml{ schreef:Nou, als je in je woonplaats gaat, in het restaurant waar wij ook geweest zijn, dan hebben ze daar hele stevige, mooie eetstokjes. En als jullie met z'n tweeen gaan, dan zijn dat vier stokjes, waar Hij hele leuke dingen mee kan doen. Veel plezier.
Als hij dat maar niet daar doet! Wil me daar nog vaker durven vertonen
en wooooooohoooo voor chell
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Aaaaaaah! Mijn huisgenoot gaat er binnenkort uit. En het ou zo fijn zijn als ik die kamer erbij kon krijgen, maar dan moet ik het dubbele betalen van nu! Het dubbele! :smiley_panic:
En het meisje boven heeft al huurtoeslag dus dat kan ik op dit adres niet aanvragen. Heel flauw is dat ja. Ik weet niet wat nou het beste is...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nee dat is niet legaal. Maar omdat wij toch op kamers zaten waar je sowieso geen toeslag voor krijgt heeft ze het gewoon aangevraagd, en gekregen. Tja...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ja maar als ik het ga aanvragen dan kijken ze in hun systeem en dan zien ze oh, op dit adres IS al een aanvraag, dus ik denk niet dat daar voor mij iets in zit. Hoogstens ontmasker ik het meisje boven..
ja dat is dezelfde. Maar ik denk niet dat ik zin heb in dat gezeur (Ik moet ook nog met haar door een deur, zeg maar). Ik denk toch dat het teveel wordt zo. Nieuw idee: mijn zusje vragen of ze hier wil intrekken. Die is toch op zoek naar een kamer. Kan ik toch een kat nemen! *yay* Nu moet ze nog even ja zeggen