Ik heb mijn best gedaan. Het voelt nu net alsof ik zit te wachten op's e uitslag vab mijn eindexamen. Ik hebt er alles aan gedaan wat ik kon doen en het is nu uit mijn handen.colet schreef:*duimt*
Ik zal hele week duimen.
Heb ik net gisteren jou als voorbeeld gebruikt voor uitleg aan midi. Ik moet wel verder kunnen vertellen, he!
Nerveus voor een date of om een andere reden...
- Daantje
- Contacteer:
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
@curious: Oooooooooh spannend! Ik hoop dattie mooi wordt! Het valt vast mee
. Wat ik gehoord heb is tattoo-pijn helemaal niet ondraagelijk. Hoewel ik snap dat je zenuwachtig bent 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- skaoot
Nou bleek ik later wel enorm maso te zijn, maar toen ik m'n tattoo liet zetten had ik me ook enorm druk gemaakt over hoeveel zeer het zou doen (pols/binnenkant, iedereen riep je bent gek, je eerste tattoo daar, dat doet zeeer!). En ik denk dat ik me het zo erg had voorgesteld dat het eigenlijk best meeviel. Het voelde vooral heel raar.
Ben benieuwd of het je uiteindelijk ook is meegevallen curious
Ben benieuwd of het je uiteindelijk ook is meegevallen curious

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
ja .. het is me erg meegevallen! Ik zal zo een fotootje plaatsen in het X-files fototopic .. ik ben er zo ontzettend blij mee!!!!!
- Voleuse
Aaah! Ik heb net een huis bekeken. Het was leuk, en binnen mijn budget. Maar nu moet ik denk ik snel beslissen anders issie weg! (ofja, dat zat de makelaar te zeggen, ik weet niet of dat tactiek is ofzo, maarja, wat nou als ze gelijk heeft. Er waren meerdere kijkers...) en ik moet toch echt eerst met mijn ouders overleggen. En snel beslissen is sowieso eng!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
spannend voleuse ... huizen kopen is eng ... ik vond dat ook toen 
Maar laat je niet te veel opjagen door een makelaar. Op dit moment ben je als kopende partij de sterkste. Er is meer dan genoeg aanbod en op de meeste huizen is er nog veel marge om te onderhandelen.

Maar laat je niet te veel opjagen door een makelaar. Op dit moment ben je als kopende partij de sterkste. Er is meer dan genoeg aanbod en op de meeste huizen is er nog veel marge om te onderhandelen.
- Voleuse
Jamaar ik ga huren
(misschien heet het dan geen makelaar? Maar wat was ze dan? Ze werkte voor de woningcoorperatie iig.)

- Daantje
- Contacteer:
Dan heet het verhuur makelaar.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Waarvoor is het overleg met je ouders nodig? Gaan die een deel van de kosten mee dragen? (En nog altijd niet samenwonen met je vriend...?)
- Voleuse
Zij moeten een borg tekenen dat zij garant voor me staan omdat ik student ben en dus niet aan de inkomensgrens voldoe. Ze waren overigens heel positief dus ik ga me morgen daar inschrijven. (
)
Mijn vriend denkt er nog over na, eeuwige twijfelaar als hij is
. Hij is wel mee wezen kijken. Maar ik ga ook niet wachten tot hij ein-de-lijk beslist heeft hoor, Ik kan het in mijn eentje betalen en hij trekt maar in wanneer hij klaar is met zijn eeuwige gewik en geweeg.

Mijn vriend denkt er nog over na, eeuwige twijfelaar als hij is

- kitten
Ok, maar daar is het dan wel ruim genoeg voor? Groot gelijk dat je dan je eigen plan trekt!
- Voleuse
Ja, daar is het ruim genoeg voor! (net
) Het is zo'n leuk appartementje! *stuitert*

- kitten
Van de huurbaas af! 

Spannend hoor! Wel super leuk!