Dominanten en orale seks

fantashe

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door fantashe »

Thnx... dan zit daar waarschijnlijk mijn 'gedachtenkronkel'. En nu moet ik even goed nadenken hoe ik dat verwoord... Omdat mijn D/s-relaties doorgaans niet seks als hoofdmoot hebben, ben ik als sub dus eigenlijk nooit 'de geile slet'. Terwijl als ik bijv. naar de parenclub ga (wat dus eigenlijk altijd in vanilla-setting is), dan heb ik er geen enkel probleem mee.
JannaGrace

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door JannaGrace »

Ik zeg niet dat het fout is om je als Domina op zn hondjes te laten neuken of je gebeft te worden als sub.
Mijn hoofd doet er gewoon stom over...

Misschien helpt het ook wel dat geneukt worden in doggystyle me echt doet vervallen in de subrol.
Zelfs als mijn niet dominante vriendje dat doet.
roos

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door roos »

fantashe schreef:Zeg ik hele verkeerde dingen als ik zeg dat het voor mijn gevoel een beetje hetzelfde idee is als dat een Domina zich op z'n hondjes laat neuken? Het heeft dus puur met het 'visuele' plaatje te maken.
Als de sub daarna die dildo moet pijpen ziet het er al anders uit vind ik.

En vind je het niet subberig als je de anus van je Dom moet likken/vingeren? (Voorover bukken of liggen is dan natuurlijk de handigste positie).

Je Dom kan je opwinden door je te likken en te vingeren, terwijl jij stevig vastgebonden ligt en van geiligheid niet stil kan liggen maar wel moet. En je hem wilt voelen en aanraken, kussen of likken maar niet kan. Je wilt hard kreunen en gillen maar je hebt een gag in je mond en je kunt alleen maar kwijlen en dat doe je dan ook (waar je Dom dan natuurlijk weer vernederende opmerkingen over maakt). En terwijl Hij je oraal bevredigt draait hij ritmisch je tepels om, knijpt hard in je borsten en trekt hij een paar wasknijpers van je vel etc. Hij zegt geile dingen, zoals: 'Kijk eens wat een geile slet je bent' en 'Wat ben je?' of 'Van wie ben je?' (daarbij vind ik het erg geil als de Meester me even dreigend aankijkt en mijn keel of kaak beetpakt of mijn hoofd aan mijn haar flink naar achteren trekt). Op zulke momenten ben ik bereid alles te zeggen wat Hij horen wil.
En Hij kan je terwijl Hij je likt ook pijnprikkels toebregen door bijvoorbeeld wasknijpers op je schaamlippen te zetten o.i.d. (eindeloos veel mogelijkheden) die combinatie van tedere, intieme liefkozing en kwellen is juist zo geil.

Maar anderen zullen die dingen gewoon anders beleven. Er zijn idd Meesters die niet aangeraakt willen worden, niet kussen (die heb je ook), die enkel pijn en vernedering geven. Ik kan genieten van verschillende vormen van bdsm, maar het hangt allemaal erg van de persoon af. Dat vind ik ook het lastige van het invullen van een sublijst als je de persoon nog niet in het echt gezien hebt.
Mr.Castor

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Mr.Castor »

Is het invullen van je sublijst dan zo afhankelijk van je "partner"?
De sublijst is toch gebaseerd op wat JIJ allemaal leuk, geil, interessant vind en niet de ander?

Anywho ....
Ik snap best dat er subs zijn die moeite hebben als de D hen beft of pijpt omdat dat eventueel een subbige ondertoon geeft aan het geheel.
Dan vraag ik me af ..... wil je dan nooit gebeft of gepijpt worden? Of moet dat dan perse door een ander subje gebeuren?
linne{R}

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door linne{R} »

Mijn meester vind het een erg leuk plaagmiddel... Na een dag spelen is alles zo beurs en uitgewoond, en als hij dan hard aan mijn clit zuigt kan ik hem echt wel vermoorden! Hij doet dat dus om te pesten, weet dat ik dat na al dat geweld niet meer kan hebben. Een puur sadistisch spelletje dus. Lief likken zou ik nog wel kunnen waarderen, maar helaas....... dat zuigen en vasthouden brrrrrrrrrrrrrr dat is dan echt heel erg!

Hoe lief mijn D ook is, en hoe hij me ook verwend, hierdoor heb ik echt een afkeer van beffen gekregen.
Sirius Viper (DK)

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Sirius Viper (DK) »

Ik heb er geen problemen mee om mijn subje te beffen, ik vind dat dat gewoon moet kunnen.
Wel vind ik dat het subje het moet verdienen om gebeft te worden!
Mr.Castor

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door Mr.Castor »

linne schreef: Lief likken zou ik nog wel kunnen waarderen, maar helaas....... dat zuigen en vasthouden brrrrrrrrrrrrrr dat is dan echt heel erg!

Hoe lief mijn D ook is, en hoe hij me ook verwend, hierdoor heb ik echt een afkeer van beffen gekregen.
Dat vind ik dan dus wel erg naar. :(
Het moet natuurlijk nooit dit soort effect geven.
Da's toch jammer van alle pret?
roos

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door roos »

Mr.Castor schreef:
linne schreef: Lief likken zou ik nog wel kunnen waarderen, maar helaas....... dat zuigen en vasthouden brrrrrrrrrrrrrr dat is dan echt heel erg!

Hoe lief mijn D ook is, en hoe hij me ook verwend, hierdoor heb ik echt een afkeer van beffen gekregen.
Dat vind ik dan dus wel erg naar. :(
Het moet natuurlijk nooit dit soort effect geven.
Da's toch jammer van alle pret?
Is dit dan een antwoord op Jouw vraag aan mij over de sublijst? Er zijn ook Doms die er hun tanden inzetten!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door pluis »

:)

Ik kreeg gisteravond nog te horen dat ik héél goed ben in dominant pijpen.

Ik kan schijnbaar zelfs "sadistisch pijpen".. Ik moet zeggen dat het een ideaal middel is om subLief te teasen :) Vreselijk leuk, hard laten worden, poosje met rust laten, weer hard maken, weer met rust laten, etc.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door kitten »

tussen het CBT pijnigen door: heel lief en zacht ballen likken, even overheen blazen en dan opnieuw pijnigen. :static:
rubyvita

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door rubyvita »

oeff...ik kan helemaal week worden waneer een Dominant mij beft. Ik vind er niets onderdanigs aan. Als mijn lichaam tot zijn beschikking staat en hij hongerig en gulzig mijn lichaam gebruikt...heerlijk. Een Dom waarmee ik speel valt als het ware altijd "uitgehongerd"aan, en dat is beslist Dominant te noemen, of hij nu tussen mijn knieeen zit of het vanuit een andere positie doet.

Dominantie en onderdanigheid zit bij mij voornamelijk tussen mijn oren en is niet perse afhankelijk van bepaalde formele fysieke houdingen of handelingen, het gaat meer om het totaal plaatje ofzo.
Zo vind ik het heerlijk om tijdens de sex bovenop te zitten, en er is mij ( terwijl ik bovenop iemand klom) weleens snerend toegesproken dat echte subjes (tm) dat niet doen, veels te Dominant. Dit soort stereotype regels vind ik naast beperkend ook nog eens moeilijk te begrijpen omdat het ver af staat van wat in mijn beleving Dominantie en submissief is.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door kitten »

owwww daar heb ik ook een hekel aan gehad! :shock: Bovenop moeten en hem moeten verwennen! Ja, hallo, dat vereist initiatief enzo! :icon_confused: :shock:

:lol:
rubyvita

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door rubyvita »

kitten schreef:owwww daar heb ik ook een hekel aan gehad! Bovenop moeten en hem moeten verwennen! Ja, hallo, dat vereist initiatief enzo
Is dat nu nog zo kitten, of is dat in de loop der jaren veranderd?

Initiatief nemen vind ik erg leuk en uitdagend juist. Niet als het moet, want dan klap ik dicht, maar wel als een omfloerste en gerafineerde manier om hem wat op te jutten ( lees:opgeilen). 8-)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door JJV »

..terwijl degene die bovenop zit evenwichts en balans issues heeft.. En degene onderop vrijelijk overalbij kan...

maar ik ben lui
natuurlijk ook
~\v/~
rubyvita

Re: Dominanten en orale seks

Bericht door rubyvita »

[quote="JJV"]..terwijl degene die bovenop zit evenwichts en balans issues heeft.. En degene onderop vrijelijk overalbij kan...

en eventuele voyeuristische kinks alsmede exhibitionistische verlangens in een klap ook aangesproken worden! 8-)
Gesloten